دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Tricia Rose
سری:
ISBN (شابک) : 0819562750, 9780819562753
ناشر: Wesleyan University Press
سال نشر: 1994
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Black noise: rap music and black culture in contemporary America به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نویز سیاه: موسیقی رپ و فرهنگ سیاه پوستان در آمریکای معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از آغاز آن در فرهنگ هیپ هاپ، ریتمهای متراکم و اشعار تهاجمی موسیقی رپ، آن را به یک عنصر تحریکآمیز در چشمانداز فرهنگی آمریکا تبدیل کرده است. در Black Noise: Rap Music and Black Culture in Contemporary America، تریشیا رز، که توسط نیویورک تایمز به عنوان "نظریه پرداز هیپ هاپ" توصیف شده است، نگاهی جامع به اشعار، موسیقی، فرهنگ ها، مضامین و سبک های این موسیقی می اندازد. داستان سرایی بسیار ریتمیک و قافیه دار و با برجسته ترین موضوعات و بحث های پیرامون آن دست و پنجه نرم می کند. تریشیا رز، استادیار مطالعات آفریقا و تاریخ در دانشگاه نیویورک، صداهای چندگانه رپ را با کاوش در سیاست های فرهنگی شهری زیربنایی آن، به ویژه نیویورک تأثیرگذار، مرتب می کند. صحنه رپ شهری، و رپ را بهعنوان یک فرم موسیقی منحصربهفرد مورد بحث قرار میدهد که در آن سنتهای شفاهی سنتی آفریقایی با فناوریهای موسیقی پیشرفته ترکیب میشود. در مرحله بعد، او به سیاست های نژادی رپ، انتقادات تند آن از پلیس و دولت و پاسخ های آن نهادها می پردازد. در نهایت، او سیاست های جنسی پیچیده رپ، از جمله مسائل زن ستیزی، سلطه جنسی، و انتقادات رپرهای زن از مردان را بررسی می کند. اما این بحث ها بر سخنان و افکار خود رپرها سایه نمی اندازد. رز همچنین اشعار و ویدیوهای آهنگ های هنرمندانی مانند Public Enemy، KRS-One، Salt N' Pepa، MC Lyte و L. L. Cool J. را به دقت بررسی می کند و از مصاحبه های صریح با Queen Latifah، تهیه کننده موسیقی اریک \"Vietnam\" استفاده می کند. Sadler، رقصنده Crazy Legs، و دیگران برای ترسیم طیف گسترده ای از طیف سیاسی و زیبایی شناختی رپ. در پایان، رز مشاهده می کند، موسیقی رپ با زیبایی شناسی خاص خود یک نیروی پر جنب و جوش باقی می ماند، "یک عنصر پر سر و صدا و قدرتمند از فرهنگ عامه معاصر آمریکا که همچنان توجه زیادی را به خود جلب می کند."
From its beginnings in hip hop culture, the dense rhythms and aggressive lyrics of rap music have made it a provocative fixture on the American cultural landscape. In Black Noise: Rap Music and Black Culture in Contemporary America, Tricia Rose, described by the New York Times as a "hip hop theorist," takes a comprehensive look at the lyrics, music, cultures, themes, and styles of this highly rhythmic, rhymed storytelling and grapples with the most salient issues and debates that surround it.Assistant Professor of Africana Studies and History at New York University, Tricia Rose sorts through rap's multiple voices by exploring its underlying urban cultural politics, particularly the influential New York City rap scene, and discusses rap as a unique musical form in which traditional African-based oral traditions fuse with cutting-edge music technologies. Next she takes up rap's racial politics, its sharp criticisms of the police and the government, and the responses of those institutions. Finally, she explores the complex sexual politics of rap, including questions of misogyny, sexual domination, and female rappers' critiques of men.But these debates do not overshadow rappers' own words and thoughts. Rose also closely examines the lyrics and videos for songs by artists such as Public Enemy, KRS-One, Salt N' Pepa, MC Lyte, and L. L. Cool J. and draws on candid interviews with Queen Latifah, music producer Eric "Vietnam" Sadler, dancer Crazy Legs, and others to paint the full range of rap's political and aesthetic spectrum. In the end, Rose observes, rap music remains a vibrant force with its own aesthetic, "a noisy and powerful element of contemporary American popular culture which continues to draw a great deal of attention to itself."