دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Yannis Karmokolias. Jacob van Lutsenburg Maas
سری:
ISBN (شابک) : 0821340565, 9780821340561
ناشر: World Bank Publications
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 82 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The business of education: a look at Kenya's private education sector, Part 63 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تجارت آموزش: نگاهی به بخش آموزش خصوصی کنیا، قسمت 63 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مطالعه موردی خدمات آموزشی ارائه شده توسط بخش خصوصی در کنیا را بررسی میکند، مسائل عمده را شناسایی میکند و نقش احتمالی گروه بانک جهانی، بهویژه IFC (شرکت مالی بینالمللی) را مورد بحث قرار میدهد. تقاضا برای انواع آموزش در همه سطوح به میزان زیادی از ظرفیت سیستم مدارس دولتی پیشی گرفته است. این امر به "مدیربازان" این امکان را داده است که آموزش های آکادمیک و حرفه ای را ارائه دهند و به بسیاری از بخش های اجتماعی-اقتصادی مردم خدمات ارائه دهند. اگرچه ثبت نام در مدارس خصوصی به سرعت در حال افزایش است، شکاف عرضه و تقاضا همچنان رو به افزایش است. بسیاری از مدارس خصوصی مایل به گسترش هستند، اما با محدودیتهای بازدارنده مواجه هستند، که عمدتاً به کمبود منابع مالی و مهارتهای مدیریتی ناکافی مربوط میشود. مؤسسات توسعه، از جمله IFC، می توانند به کاهش این محدودیت ها کمک کنند، مشروط بر اینکه آماده باشند تا به طور جامع به مسائل خاصی که مؤسسات آموزشی خصوصی با آن مواجه هستند، رسیدگی کنند. ضمیمه پنج جدول ارائه داده ها است. (RJM)
This case study surveys the educational services provided by the private sector in Kenya, identifies the major issues and discusses a possible role for the World Bank Group, especially IFC (International Finance Corporation). The demand for all types of education at all levels has greatly outpaced the capacity of the public school system. This has allowed "edupreneurs" to provide academic and vocational education, catering to many socioeconomic segments of the population. Although enrollment in private schools has been increasing rapidly, the supply-demand gap continues to grow. Many private schools wish to expand, but face prohibitive constraints, primarily related to scarcity of financial resources and inadequate management skills. Development institutions, including IFC, can help alleviate these constraints, provided that they are ready to comprehensively address the particular issues faced by private educational institutions. Appended are five tables presenting the data. (RJM)