ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Doctors on Horseback: Pioneers of American Medicine

دانلود کتاب پزشکان سوار بر اسب: پیشگامان طب آمریکایی

Doctors on Horseback: Pioneers of American Medicine

مشخصات کتاب

Doctors on Horseback: Pioneers of American Medicine

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 082321379X, 9780823213795 
ناشر: Fordham Univ Press 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 976 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Doctors on Horseback: Pioneers of American Medicine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پزشکان سوار بر اسب: پیشگامان طب آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پزشکان سوار بر اسب: پیشگامان طب آمریکایی

مردی که در خیابان بود، شاید نام همه دانشمندان برجسته ای را که حرفه و شخصیتشان این کتاب را متحرک می کند، تشخیص نمی داد، اما پزشکان آنها را می شناسند. مورگان که اولین دانشکده پزشکی را در آمریکا تأسیس کرد و در کنار واشنگتن می جنگید، با سیاست های کوچک انقلاب ویران شد. مک داول، که اگرچه در حاشیه بیابان بود، اما جرأت عملی را داشت که راه را برای همه جراحی های شکمی آماده کرد. راش، شخصیت مبهم که چه خوب و چه بد، بیش از پنجاه سال بر پزشکی آمریکا تسلط داشت. بومونت، که با نجات یک زندگی، برنده یک آزمایشگاه زنده شد. دریک که پزشکی مدرن را به غرب جدید آورد. لانگ و مورتون که درد را از عمل جراحی بیرون کردند و آن را برای خود به دست آوردند - این مردان امروز در حرفه خود مورد احترام هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The man in the street would not, perhaps, recognize all the names of the brilliant scientists whose careers and personalities animate this book, but doctors know them. Morgan, who founded the first medical school in American and, fighting beside Washington, was ruined b the petty politics of the Revolution; McDowell, who, although on the fringe of the wilderness, dared the operation that prepared the way for all abdominal surgery; Rush, the equivocal personality who, for better or worse, dominated American medicine for more than fifty years; Beaumont, who, saving a life, won a living laboratory; Drake, who brought modern medicine to the New West; Long and Morton, who banished pain from surgery and earned it for themselves - these men are honored in their profession today.





نظرات کاربران