ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Sponsor: Notes on a Modern Potentate

دانلود کتاب حامی: یادداشت هایی در مورد یک قدرت مدرن

The Sponsor: Notes on a Modern Potentate

مشخصات کتاب

The Sponsor: Notes on a Modern Potentate

ویرایش: 1ST 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195023110, 9780195023114 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 1985 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب The Sponsor: Notes on a Modern Potentate به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حامی: یادداشت هایی در مورد یک قدرت مدرن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حامی: یادداشت هایی در مورد یک قدرت مدرن

اسپانسر تلویزیون نیمه افسانه ای شده است. او دور و غیب است، اما در همه جا حاضر است. نمایش‌ها، بازی‌های فوتبال و کنفرانس‌های مطبوعاتی برای یک "کلمه" از او متوقف می‌شوند. او کنسرت ها و پخش امور عمومی را "امکان می دهد". "کمک هزینه های تعهد" او جشنواره های موسیقی و فیلم های کلاسیک را برای بیننده به ارمغان می آورد. مصاحبه با دولتمردان بازدید کننده برای او قطع می شود تا "در یک لحظه" ادامه یابد. حمایت مالی برای تلویزیون آمریکایی اساسی است. حتی تلویزیون غیرتجاری هم برای بقا به آن نگاه می کند. صنعت وسیعی بر اساس نیازها و خواسته های حامیان مالی رشد کرده است. فرمول‌های برنامه‌های تلویزیونی، شیوه‌های تجاری و رتبه‌بندی‌ها همگی به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که نیازهای حامیان مالی را برآورده کنند. در واقع، او یکی از قدرتمندان زمان ما شده است. اسپانسر به سه بخش تقسیم می شود. بارنو در «برخیز»، ظهور اسپانسر را، هم در رادیو و هم در تلویزیون، به وضعیت کنونی اش ترسیم می کند. در «دامنه»، تأثیر فراگیر حامی بر برنامه‌های تلویزیونی، با تأکید بر تلویزیون شبکه، عرصه اصلی صنعت، بررسی می‌شود. بارنوو در «چشم‌انداز» ارزیابی می‌کند که چنین سلطه‌ای چه معنایی برای جامعه، آداب و رسوم و نهادهای آمریکایی داشته است و ممکن است برای آینده ما چه معنایی داشته باشد. این حجم قابل توجهی در مورد قدرت است، این که چگونه نه تنها بر خود برنامه نویسی تأثیر می گذارد، بلکه چگونه برای یک فرد معمولی خوب، عالی و مطلوب را تعریف می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The television sponsor has become semi-mythical. He is remote and unseen, but omnipresent. Dramas, football games, and press conferences pause for a "word" from him. He "makes possible" concerts and public affairs broadcasts. His "underwriting grants" brings the viewer music festivals and classic films. Interviews with visiting statesmen are interrupted for him, to continue "in a moment." Sponsorship is basic to American television. Even noncommercial television looks to it for survival. A vast industry has grown up around the needs and wishes of sponsors. Television's program formulas, business practices, and ratings have all evolved in ways to satisfy sponsor requirements. Indeed, he has become a potentate of our time. The Sponsor is divided into three parts. In "Rise," Barnouw sketches the rise of the sponsor, in both radio and television, to his present state of eminence. In "Domain," the sponsor's pervasive impact on television programming is examined, with an emphasis on network television, the primary arena of the industry. And in "Prospect," Barnouw assesses what such dominance has meant for American society, mores, and institutions- and what it may mean for our future. This is a gripping volume about power, how it not only influences programming itself, but how it defines for the average person what is good, great, and desirable.



فهرست مطالب

Contents......Page 10
But First, This Message . . .......Page 16
PART ONE: RISE......Page 20
1 On the Eve of the Sponsor......Page 22
2 The First 400......Page 23
3 New System......Page 27
4 Monopoly Games......Page 33
5 National......Page 34
6 The Dispossessed......Page 40
7 Uprising......Page 41
8 Two Worlds......Page 45
9 Senator Truman......Page 50
10 Transition......Page 54
11 Qualms......Page 61
12 Changing the Guard......Page 68
13 Going Public......Page 71
14 Demographics......Page 81
15 Do You Agree or Disagree . . . ?......Page 87
PART TWO: DOMAIN......Page 90
1 The Inner Fortress—the "commercial"......Page 92
2 The Outer Defenses—"entertainment"......Page 114
3 The Satrapies—"public service"......Page 136
4 Sphere of Influence—"culture"......Page 162
PART THREE: PROSPECT......Page 166
1 Problem: Success......Page 168
2 The Medium and The Biosphere......Page 169
3 The New Liberation......Page 172
4 Genie from the Tube......Page 174
5 Jobs Wanted......Page 182
6 The Circuses......Page 184
7 Empires......Page 187
8 Fringe Medium......Page 192
NOTES......Page 196
A......Page 220
B......Page 221
C......Page 222
F......Page 224
G......Page 225
I......Page 226
M......Page 227
N......Page 228
P......Page 229
R......Page 230
T......Page 231
W......Page 232
Z......Page 233




نظرات کاربران