دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Beth McNeil. Denise J. Johnson
سری:
ISBN (شابک) : 0838906621, 9780838906620
ناشر: American Library Association
سال نشر: 1996
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 314 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Patron behavior in libraries: a handbook of positive approaches to negative situations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رفتار مشتری در کتابخانه ها: کتابچه راهنمای رویکردهای مثبت به موقعیت های منفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با مراجعه کنندگان بی خانمانی که برای خواب به کتابخانه می آیند چگونه برخورد می کنید؟ در مورد جوانانی که برای مهمانی به کتابخانه می آیند چطور؟ «سیاست رفتار مشتری» چیست و آیا کتابخانه شما به آن نیاز دارد؟ شانزده کارشناس برای ارائه پاسخهای معتبر به این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر و ارائه راهبردهای مناسب برای مقابله با رفتار منفی مشتریان با هم همکاری کردهاند. آنها دستورالعمل های تجویزی عملی را برای شناسایی و پاسخ مؤثر به انواع مشکلات رفتاری ارائه می دهند. بعلاوه، آنها روش های پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از مشکلات مراجعه کنندگان به کتابداران ارائه می دهند.
How do you deal with homeless patrons who come to the library to sleep? What about young adults who come to the library to party? Just what is a 'patron behavior policy' and does your library need one?Sixteen experts have teamed up to provide authoritative answers to these and many other questions--and to provide sound strategies for dealing with negative patron behavior. They provide practical prescriptive guidelines for identifying and effectively responding to a variety of behavior problems. Plus, they offer librarians proactive methods for preventing patron problems.