ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Patron behavior in libraries: a handbook of positive approaches to negative situations

دانلود کتاب رفتار مشتری در کتابخانه ها: کتابچه راهنمای رویکردهای مثبت به موقعیت های منفی

Patron behavior in libraries: a handbook of positive approaches to negative situations

مشخصات کتاب

Patron behavior in libraries: a handbook of positive approaches to negative situations

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0838906621, 9780838906620 
ناشر: American Library Association 
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 314 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Patron behavior in libraries: a handbook of positive approaches to negative situations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتار مشتری در کتابخانه ها: کتابچه راهنمای رویکردهای مثبت به موقعیت های منفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتار مشتری در کتابخانه ها: کتابچه راهنمای رویکردهای مثبت به موقعیت های منفی

با مراجعه کنندگان بی خانمانی که برای خواب به کتابخانه می آیند چگونه برخورد می کنید؟ در مورد جوانانی که برای مهمانی به کتابخانه می آیند چطور؟ «سیاست رفتار مشتری» چیست و آیا کتابخانه شما به آن نیاز دارد؟ شانزده کارشناس برای ارائه پاسخ‌های معتبر به این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر و ارائه راهبردهای مناسب برای مقابله با رفتار منفی مشتریان با هم همکاری کرده‌اند. آنها دستورالعمل های تجویزی عملی را برای شناسایی و پاسخ مؤثر به انواع مشکلات رفتاری ارائه می دهند. بعلاوه، آنها روش های پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از مشکلات مراجعه کنندگان به کتابداران ارائه می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

How do you deal with homeless patrons who come to the library to sleep? What about young adults who come to the library to party? Just what is a 'patron behavior policy' and does your library need one?Sixteen experts have teamed up to provide authoritative answers to these and many other questions--and to provide sound strategies for dealing with negative patron behavior. They provide practical prescriptive guidelines for identifying and effectively responding to a variety of behavior problems. Plus, they offer librarians proactive methods for preventing patron problems.





نظرات کاربران