دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Richard Cross. Janet Smith
سری:
ISBN (شابک) : 0844233188, 9780844233185
ناشر: NTC Business Books
سال نشر: 1995
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Customer bonding به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیوند مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با رویکردی منحصربهفرد برای ایجاد روابط پایدار با مشتری که با ایجاد آگاهی آغاز میشود، چگونگی ایجاد پیوندهای قویتر را - از طریق سیستمهای پاداش، مشارکت در سبک زندگی، اشتراکگذاری ارزش، و شبکههای توانمندسازی- توضیح میدهد. دهها مطالعه موردی و مثالهای واقعی نشان میدهند که چگونه سازمانهای موفق از پیوند مشتری برای بهبود وفاداری استفاده کردهاند.
A unique approach to creating lasting customer relationships beginning with awareness-building, this book explains how to build progressively stronger bonds--through reward systems, lifestyle involvement, value sharing, and empowerment networks. Dozens of case studies and real-life examples demontrate how successful organizations have used customer bonding to improve loyalty.