ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Customer bonding

دانلود کتاب پیوند مشتری

Customer bonding

مشخصات کتاب

Customer bonding

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0844233188, 9780844233185 
ناشر: NTC Business Books 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Customer bonding به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیوند مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیوند مشتری

این کتاب با رویکردی منحصربه‌فرد برای ایجاد روابط پایدار با مشتری که با ایجاد آگاهی آغاز می‌شود، چگونگی ایجاد پیوندهای قوی‌تر را - از طریق سیستم‌های پاداش، مشارکت در سبک زندگی، اشتراک‌گذاری ارزش، و شبکه‌های توانمندسازی- توضیح می‌دهد. ده‌ها مطالعه موردی و مثال‌های واقعی نشان می‌دهند که چگونه سازمان‌های موفق از پیوند مشتری برای بهبود وفاداری استفاده کرده‌اند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A unique approach to creating lasting customer relationships beginning with awareness-building, this book explains how to build progressively stronger bonds--through reward systems, lifestyle involvement, value sharing, and empowerment networks. Dozens of case studies and real-life examples demontrate how successful organizations have used customer bonding to improve loyalty.





نظرات کاربران