ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Public relations in the marketing mix: introducing vulnerability relations

دانلود کتاب روابط عمومی در آمیخته بازاریابی: معرفی روابط آسیب پذیری

Public relations in the marketing mix: introducing vulnerability relations

مشخصات کتاب

Public relations in the marketing mix: introducing vulnerability relations

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0844230847, 9780844230849 
ناشر: NTC Business Books 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 306 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Public relations in the marketing mix: introducing vulnerability relations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روابط عمومی در آمیخته بازاریابی: معرفی روابط آسیب پذیری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روابط عمومی در آمیخته بازاریابی: معرفی روابط آسیب پذیری

اکنون . . . راهنمای معتبر برای استفاده از روابط عمومی به عنوان ابزار بازاریابی روابط عمومی یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. اگر از نظر استراتژیک استفاده شود: به دنیا کمک می کند تا مسیری را به سمت درب شرکت یا فروشنده ترغیب کند. و دامنه تبلیغات را گسترش می‌دهد. روابط عمومی در آمیخته بازاریابی بر توسعه استراتژی‌های بازاریابی از دیدگاه روابط عمومی، با استفاده از روابط عمومی به عنوان یک وسیله ارتباطی دقیق تنظیم شده که به آمیخته بازاریابی می‌افزاید، تمرکز می‌کند. نویسنده جردن گلدمن اطلاعات عملی را در این زمینه ارائه می دهد: مشکلات انتخاب وسایل نقلیه روابط عمومی برای تعیین نوع روابط عمومی که یک شرکت برای مقابله با موقعیت های مشکل نیاز دارد، نوشتن یک طرح روابط عمومی و ارائه آن به مدیریت اعتبار، هزینه کم، دسترسی گسترده در همان بازارها و قرار گرفتن در معرض بیشتر. بازارها برخی از دلایل استفاده از روابط عمومی برای انتقال پیام هستند. . . و گلدمن این توابع را به طور طولانی بررسی می کند. درباره نویسنده جردن گلدمن، مدیر ارتباطات بازاریابی گرین استون، راباسکا و رابرتز، ملویل، نیویورک، قبلاً صاحب کسب و کار روابط عمومی خود، Lucerna Associates، و افسر ارشد روابط عمومی برای Anaconda (یک شرکت فورچون 500) بود. او پیش از آن ریاست عملیات روابط عمومی چندین آژانس تبلیغاتی را بر عهده داشت. "سبک پر جنب و جوش گلدمن علاقه خواننده را حفظ می کند و بینش های جالبی را در مورد استفاده از روابط عمومی بازاریابی محور ارائه می دهد ... (روابط عمومی در ترکیب بازاریابی) باید برای بازاریابانی که از روابط عمومی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از روابط عمومی استفاده می کنند جالب و مفید باشد. آمیخته بازاریابی." -- مجله تبلیغات


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Now . . . An Authoritative Guide to Using Public Relations As a Marketing Tool PR is a powerful marketing tool. If used strategically: it helps induce the world to beat a path to a company or dealer's doorstep; and it extends the reach of advertising Public Relations in the Marketing Mix focuses on developing marketing strategies from the PR point-of-view, using PR as a finely-tuned communication vehicle that adds to the marketing mix. Author Jordan Goldman presents practical information on: the problems of selecting PR vehicles determining what kinds of PR a company needs dealing with problem situations writing a PR plan and presenting it to management Creditability, low cost, extended reach in the same markets and exposure in additional markets are some of the reasons for using PR to get the message across . . . and Goldman treats these functions at length. About the Author Jordan Goldman, marketing communications director of Greenstone, Rabasca & Roberts, Melvile, N.Y., previously owned his own public relations business, Lucerna Associates, and was senior public relations officer for Anaconda (a Fortune 500 company). Prior to that, he headed the PR operations of several advertising agencies. "Goldman's lively style maintains reader interest and provides some interesting insights into the use of marketing-oriented public relations . . . (Public Relations in the Marketing Mix) should prove both interesting and useful to marketers who are using public relations as an integral part of the marketing mix." -- Journal of Advertising





نظرات کاربران