ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic brand communication campaigns

دانلود کتاب کمپین های ارتباطی استراتژیک برند

Strategic brand communication campaigns

مشخصات کتاب

Strategic brand communication campaigns

ویرایش: 5 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0844229520, 9780844229522 
ناشر: NTC Business Books 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic brand communication campaigns به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کمپین های ارتباطی استراتژیک برند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کمپین های ارتباطی استراتژیک برند

در بازار قرن بیست و یکم، شکل انتقادی ارتباط با مشتری گسترده تر از پیام های تبلیغاتی و تبلیغاتی خواهد بود. مشتریان روابطی با برند دارند و تمام اشکال ارتباطی را که به محصولات و خدمات معنا می بخشد، ترکیب می کنند. ارتباط برند، یک رابطه تعاملی بین محصول یا خدمات و مصرف کنندگان ایجاد می کند، که تغییر عمده ای در شیوه ای است که تبلیغ کنندگان و بازاریابان به طور سنتی به ارتباطات مشتری نگاه می کنند. نویسندگان دان شولتز و بث بارنز بر اساس متن پرفروش خود، کمپین‌های تبلیغاتی استراتژیک، کتابی را ایجاد کرده‌اند که تجسم این رویکرد جدید برای تبلیغات و ارتباطات بازاریابی است: کمپین‌های ارتباط با برند استراتژیک. این متن نوآورانه بر پیام‌ها و مشوق‌هایی که مشتریان دریافت می‌کنند تمرکز دارد، نه آنچه بازاریابان ارسال می‌کنند، که مدیریت ارتباطات برند را از مدیریت تبلیغات متمایز می‌کند. این برند بازار قرن بیست و یکم را هدایت می کند و دانش آموزان باید مهارت های لازم برای برنامه ریزی و اجرای کمپین های ارتباطی برند را توسعه دهند. کمپین های ارتباطی استراتژیک برند به دانش آموزان نشان می دهد که چگونه کمپین های موفقی را در بازار پویا آینده تولید کنند. این کتاب بر شناسایی و مدیریت بسیاری از راه های ارتباط مشتریان با یک برند و نحوه ارتباط آنها با آن تاکید دارد. رابطه تعاملی بین مشتریان و پیام‌ها و مشوق‌های بازاریابی که از طریق ارتباطات برند ایجاد می‌شوند را بررسی می‌کند. اصول توسعه و اجرای کمپین های جامع و معاصر را با تاکید بر ساخت برند به دانش آموزان ارائه می دهد. منعکس کننده تغییرات در بازار، مصرف کنندگان، فناوری، رسانه، بازاریابی و تبلیغات است تا دانش دانش آموزان را به روز و قابل اجرا نگه دارد. به نقش برنامه ریزی تبلیغات به عنوان بخشی از کمپین های ارتباطی برند می پردازد. دارای نمونه‌های واقعی بیشتری است تا دانش‌آموزان بتوانند ببینند تبلیغ‌کنندگان و بازاریابان حرفه‌ای چگونه کمپین‌های مؤثری را انجام می‌دهند. دستورالعمل ها و برنامه های کاربردی برای آماده سازی کمپین های موفق را در متنی مختصر و جذاب ارائه می دهد که توجه دانش آموزان را به خود جلب می کند. بخش‌های 1 و 2 متن، دانش‌آموزان را با مفهوم برند، چگونگی تکامل آن و چرایی اهمیت آن برای بازاریابی موفق در محیط امروز آشنا می‌کند. دانش‌آموزان همچنین درک درستی از رابطه بین رفتار مصرف‌کننده و برندها پیدا می‌کنند و کشف می‌کنند که چگونه مفاهیم برندسازی را برای دستیابی به ارزش برند به کار ببرند. بخش‌های 3 و 4 راهنمای ایجاد، پیاده‌سازی و ارزیابی کمپین‌های ارتباطی منسجم برند را ارائه می‌کنند. استراتژی های تبلیغات، رسانه، روابط عمومی، پاسخ مستقیم و پیشبرد فروش بررسی می شود. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه پیام‌ها و مشوق‌های قوی را ارائه دهند و چگونه اثربخشی آنها را اندازه‌گیری کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the marketplace of the 21st century, the critical form of customer communication will be broader than advertising and promotional messages. Customers have relationships with the brand, combining all the forms of communication that give meaning to products and services. Brand communication creates an interactive relationship between the product or service and consumers, which is a major change in the way advertisers and marketers have traditionally viewed customer communication. Authors Don Schultz and Beth Barnes have built on the foundation of their best-selling text, Strategic Advertising Campaigns, to create a book that embodies this new approach to advertising and marketing communication: Strategic Brand Communication Campaigns. This innovative text focuses on the messages and incentives customers receive, rather than what marketers send out, which differentiates brand communication management from advertising management. The brand will drive the 21st century marketplace, and students need to develop the skills necessary to plan and execute brand communication campaigns. Strategic Brand Communication Campaigns shows students how to produce successful campaigns in the dynamic marketplace of the future. The book Emphasizes the identification and management of the many ways customers come in contact with a brand and how they relate to it. Explores the interactive relationship between customers and the marketing messages and incentives that are created through brand communication. Provides students with the fundamentals of developing and executing comprehensive and contemporary campaigns with an emphasis on brand building. Reflects changes in the marketplace, consumers, technology, media, marketing, and advertising to keep students' knowledge current and applicable. Addresses the role of advertising planning as a part of brand communication campaigns. Features more real-world examples so students can see how professional advertisers and marketers conduct effective campaigns. Presents practical guidelines and applications for preparing successful campaigns in a concise, visually appealing text that will capture students' attention. Parts 1 and 2 of the text introduce students to the brand concept, how it has evolved, and why it is critical to successful marketing in today's environment. Students also gain an understanding of the relationship between consumer behavior and brands and discover how to apply brand-building concepts to achieve brand value. Parts 3 and 4 provide a handbook for creating, implementing, and evaluating cohesive brand communication campaigns. Advertising, media, public relations, direct response, and sales promotion strategies are examined. Students learn how to deliver forceful messages and incentives and how to measure their effectiveness.





نظرات کاربران