دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: برنامه نويسي ویرایش: 1 نویسندگان: Phillip Stanley-Marbell سری: ISBN (شابک) : 0470843527, 9780470864562 ناشر: Wiley سال نشر: 2003 تعداد صفحات: 372 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 29 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Inferno Programming with Limbo به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه نویسی Inferno با Limbo نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اولین راهنمای توسعهدهنده کامل برای این فناوری جدید و مهیج. سیستم عامل Inferno برای ساخت برنامههای تعاملی برای ستاپ باکسها، رایانههای شخصی، کف دستها، و سایر دستگاههای شبکهای که منابع محاسباتی محدودی دارند، اما نیاز به مدیریت چندرسانهای دارند، ایدهآل است. به عنوان پخش صدا و تصویر این کتاب راهنمای جامعی برای این فناوری ارائه میکند.* نوشته شده توسط میزبان Inferno/Limbo پرسشهای متداول*این اولین راهنمای کامل توسعهدهنده برای ساختن برنامههای Inferno با Limbo است*هر فصل مشکلات برنامهنویسی رایجی را که باید اجتناب کنید فهرست میکند*هر فصل همچنین دارای یک تجزیه و تحلیل عمیق یک برنامه نمونه کامل که از مفاهیم خاص پوشش داده شده در آن استفاده می کند
The first complete developer's guide to this exciting new breakthrough technology.The Inferno operating system is ideal for building interactive applications for set-top boxes, PDAs, palm-tops, and other networked devices that have limited computing resources, but need to handle multimedia such as streaming audio and video. This book provides a comprehensive guide to this technology.* Written by the host of the Inferno/Limbo FAQ*This is the first complete developer's guide to building Inferno applications with Limbo*Each chapter lists common programming pitfalls to avoid*Each chapter also features an in-depth analysis of a complete sample application that uses the particular concepts covered in it
Inferno Programming with Limbo......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 8
Purpose......Page 14
Material Covered......Page 15
Acknowledgments......Page 17
1.1 What is Inferno?......Page 20
1.2 History and Overview of Inferno......Page 21
1.3 Limbo......Page 22
1.5 Networks......Page 23
1.6 Installing the Inferno Emulator......Page 24
1.7 Getting Started with Inferno......Page 25
1.8 Name Spaces and Basic Name Space Configurations......Page 31
1.9 The Inferno Application Development Environment......Page 32
1.10 Summary......Page 40
Bibliographic Notes......Page 41
2.1 Introduction to Limbo......Page 44
2.2 Hello World......Page 45
2.3 Discourse on include and load......Page 47
2.4 Some Details......Page 48
2.6 Scope......Page 49
2.8 Flow Control......Page 52
2.9 Summary......Page 57
2.10 Chapter Examples......Page 59
Bibliographic Notes......Page 58
3.1 Primitive Data Types......Page 64
3.2 The string Data Type......Page 66
3.3 Reference Versus Value Types......Page 67
3.4 Lists......Page 68
3.5 Arrays......Page 71
3.6 Tuples......Page 76
3.7 ADTs......Page 77
3.9 Summary......Page 90
Bibliographic Notes......Page 91
3.10 Chapter Examples......Page 92
Problems......Page 93
4.1 Review......Page 96
4.2 Taking Advantage of Dynamic Module Loading......Page 102
4.4 Self- Referential Modules......Page 103
4.5 Summary......Page 105
Bibliographic Notes......Page 106
4.6 Chapter Example: Xsniff......Page 107
Problems......Page 111
A.1 Defining the Module Interface......Page 112
A. 2 Generating C Stubs with the Limbo Compiler......Page 113
A. 3 Module Function Signatures......Page 114
5.2 aprint......Page 120
5.3 bind......Page 123
5.4 byte2char......Page 126
5.5 char2byte......Page 127
5.6 chdir......Page 128
5.7 create......Page 129
5.8 dup, fildes......Page 132
5.10 read......Page 134
5.12 seek......Page 135
5.15 Unbuffered Character I/ O......Page 136
5.16 Exception Handling......Page 137
5.17 Summary......Page 140
Bibliographic Notes......Page 141
5.18 Chapter Example: Pled, a Simple Line Editor......Page 142
Problems......Page 150
6.1 Introduction......Page 152
6.2 Thread Creation......Page 154
6.3 Thread States......Page 155
6.4 Thread Name Spaces......Page 156
6.6 The / prog Filesystem Interface to Threads......Page 159
6.7 Summary......Page 166
Bibliographic Notes......Page 167
6.8 Chapter Example: Broke ¡ª Culling Broken Threads......Page 168
Problems......Page 170
7.1 Introduction......Page 172
7.2 Multi- Way Selection on Channels with alt and Arrays of Channels......Page 175
7.4 User- Level Filesystems: Files Connected to Channels......Page 180
7.5 Example: A Simple File Server......Page 184
Bibliographic Notes......Page 188
7.7 Chapter Example: Multiplexing Readers in Simple File Server......Page 189
Problems......Page 191
A. 1 Using SPIN......Page 192
8 Styx Servers......Page 202
8.1 # M, The Mount Driver......Page 203
8.2 # s, The Server Registry......Page 204
8.3 The Styx Protocol......Page 205
8.5 Styx Message Formats......Page 206
8.6 Intercepting Styx Messages......Page 210
8.7 Building Filesystem Filters: Filterfs......Page 213
8.8 Implementing a Styx Server with the Styxlib Module......Page 221
Bibliographic Notes......Page 225
8.10 Chapter Example: Dynamic User- Level Filesystems......Page 226
Problems......Page 231
9.1 The / net/ Filesystern......Page 234
9.2 Configuring the Network on the Inferno Emulator......Page 235
9.3 Configuring the Network in Native Inferno......Page 236
9.4 Networking Through Sys Module Calls......Page 239
9.5 Dealing with HTML: The Webgrab, Url and HTML Modules......Page 243
9.6 Summary......Page 250
Bibliographic Notes......Page 251
9.7 Chapter Example: Tunneling Styx Traffic over HTTP......Page 252
Problems......Page 259
10.1 Setting Up an Authentication Server......Page 262
10.2 Mutual Authentication......Page 265
Bibliographic Notes......Page 267
10.4 Chapter Example: Secure Hashes of Files......Page 268
Problems......Page 270
11.1 Introduction......Page 272
11.2 Point......Page 275
11.3 Rect......Page 277
11.4 Context......Page 278
11.5 Display and / dev/ draw......Page 280
11.6 Screen......Page 282
11.7 Image......Page 283
11.8 Example: Pong......Page 284
11.9 The Tk and Wmlib Modules......Page 291
11.10 Summary......Page 296
Bibliographic Notes......Page 297
Problems......Page 303
A.l Limbo Language Grammar......Page 304
B. 1 The Bufio Module Interface......Page 310
B. 2 The Draw Module......Page 312
B. 3 The Keyring Module......Page 316
B. 4 The Styx Module......Page 319
B. 7 The HTML Module......Page 325
B. 8 The Url Module......Page 326
B. 9 The Wmlib Module......Page 327
c.1 The Inferno Emulator......Page 328
C. 2 The Limbo Compiler......Page 330
C. 3 Formatted Output......Page 332
C. 4 Secure Sockets Layer Device......Page 334
C. 5 Secure Sockets Layer Limbo Interface......Page 336
C. 6 Draw Introduction......Page 337
C. 7 The Draw Image ADT......Page 340
C. 8 Fonts......Page 345
C.9 Tk......Page 348
Bibliography......Page 358
Index......Page 364