دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Carla Washburne Rensenbrink
سری:
ISBN (شابک) : 084769478X, 9780847694785
ناشر: Rowman & Littlefield Publishers
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 331 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب All in our places: feminist challenges in elementary school classrooms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب همه در مکان های ما: چالش های فمینیستی در کلاس های مدرسه ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب از طریق مطالعات موردی غنی و جذاب خود، سه کلاس درس ابتدایی را از منظر فمینیستی به تصویر میکشد. این کلاسها پیچیدگی مسائلی را که معلمان بر سر چالشهای مسائل جنسیتی و هویتی با آن مواجه هستند، به خوانندگان نشان میدهند. داستان زندگی این سه معلم که همگی فمینیست هستند، تحلیل ها را غنی می کند و دیدگاه های متنوعی را ارائه می دهد. یکی از معلمان سفیدپوست، یکی آفریقایی آمریکایی، و یکی هم لزبین است که پیش دانش آموزان و همکارانش آمده است. این سه معلم به طرق مختلف با چالش های تدریس، ایجاد قوانین، توسعه روابط و تلاش برای تغییر برنامه درسی روبرو هستند. کلاس های درس آنها زمینه ای را برای بازاندیشی مسائل معاصر، مشکلات پیچیده آموزشی و ایده های امیدوارکننده برای تمرین تدریس فراهم می کند. هم معلمان باتجربه و هم معلمان دانشجو این منابع مطالعاتی را برای تأمل و الهام پیدا خواهند کرد.
Through its rich and absorbing case studies, this book portrays three elementary classrooms from a feminist perspective. These classrooms demonstrate to readers the complexity of issues that teachers face over the challenges of gender and identity issues. Life stories of the three teachers, who are all feminists, enrich the analysis and present diverse perspectives. One teacher is white, one is African American, and one is a lesbian who has come out to her students and colleagues. In different ways the three teachers face the challenges of teaching, establishing rules, developing relationships, and working to transform the curriculum. Their classrooms provide a context for the rethinking of contemporary issues, complex educational problems, and promising ideas for teaching practice. Both experienced teachers and student teachers will find these studies sources for reflection and inspiration.