ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Neurobehavioral Anatomy

دانلود کتاب آناتومی عصبی رفتاری

Neurobehavioral Anatomy

مشخصات کتاب

Neurobehavioral Anatomy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0870815083, 9780870815089 
ناشر: Univ Pr of Colorado 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,019 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Neurobehavioral Anatomy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آناتومی عصبی رفتاری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آناتومی عصبی رفتاری

علوم اعصاب معاصر اکنون در تبیین مبانی بیولوژیکی طیف وسیعی از رفتارهای عادی و غیرطبیعی در حال پیشرفت است. آناتومی عصبی رفتاری مقدمه ای به موقع برای سازماندهی رفتار انسان در ساختار مغز فراهم می کند. از دیدگاه عصب شناسی رفتاری، این کتاب نشان می دهد که چگونه عملکردهای شناختی و عاطفی در مغز برای تولید بسیاری از رفتارهایی که منحصراً انسانی در نظر گرفته می شوند، نشان داده می شوند. اثرات ضایعات مغزی کانونی و منتشر بررسی می شود و از این تجزیه و تحلیل مفهومی از عملکرد طبیعی مغز در سلامت پدیدار می شود. نویسنده اطلاعات ضروری از بسیاری از منابع را در یک ترکیب مختصر ترکیب کرده است که یک نمای کلی از روابط مغز و رفتار را توصیف می کند. این کتاب از لحاظ بالینی عملی و از لحاظ نظری محرک، نشان می‌دهد که درک ذهن باید آناتومی مغز را در نظر بگیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Contemporary neuroscience is now making major progress in explaining the biological basis of a wide range of normal and abnormal behaviours. Neurobehavioral Anatomy provides a timely introduction to the organisation of human behaviour within the structure of the brain. Writing from the viewpoint of behavioural neurology, it outlines how cognitive and emotional functions are represented in the brain to produce the many behaviours regarded as uniquely human. The effects of focal and diffuse brain lesions are reviewed, and from this analysis emerges a conception of the normal operations of the brain in health. The author has combined essential information from many sources into a concise synthesis describing an overview of brain-behaviour relationships. Clinically practical and theoretically stimulating, this book demonstrates that the understanding of the mind must consider the anatomy of the brain.





نظرات کاربران