ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The crisis of the ʻAbbāsid Caliphate

دانلود کتاب بحران خلافت عباسی

The crisis of the ʻAbbāsid Caliphate

مشخصات کتاب

The crisis of the ʻAbbāsid Caliphate

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0873958837, 9780873958837 
ناشر: SUNY Press 
سال نشر: 1985 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 389 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The crisis of the ʻAbbāsid Caliphate به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بحران خلافت عباسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بحران خلافت عباسی

دوره ای که در این جلد به آن پرداخته شده، یکی از پر فراز و نشیب ترین دوره های تاریخ اسلام است. در این کتاب، الطبری با موفقیت بزرگ، رویدادهای پیچیده ای را که قدرت سیاسی واقعی را در سامرا و بغداد در اواسط قرن نهم شکل داد، بیان می کند و پویایی هایی را آشکار می کند که از طریق آن ژنرال های ارتش - که عمدتاً از ترک های آسیای میانه بودند- را آشکار می کند. - سلطه خود را بر خلافت مستحکم کرد. مانور سیاسی که آنها را قادر ساخت تا افسار قدرت واقعی را به فرزندان خود بسپارند و سلسله ای موازی با سلسله خلیفه "مشروع" ایجاد کنند، نیز به وضوح آشکار می شود. هنگام خرید کل مجموعه 39 جلدی تاریخچه الطبری، قیمت با تخفیف در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر با SUNY Press تماس بگیرید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The period covered in this volume is one of the most tumultuous periods of Islamic history. In it, al-Ṭabarī details with great success the intricate events that shaped real political power in Sāmarrā and Baghdad during the middle of the ninth century, laying bare the dynamics through which the army generals--who were mainly of Central Asian Turkish extraction--consolidated their grip on the caliphate. The political maneuvering that enabled them to pass the reins of real power to their descendants, creating a dynasty parallel to the "legitimate" caliphal dynasty, is also clearly revealed. A discounted price is available when purchasing the entire 39-volume History of al-Ṭabarī set. Contact SUNY Press for more information.





نظرات کاربران