ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bilingual and multicultural education: Canadian perspectives

دانلود کتاب آموزش دو زبانه و چند فرهنگی: دیدگاه های کانادایی

Bilingual and multicultural education: Canadian perspectives

مشخصات کتاب

Bilingual and multicultural education: Canadian perspectives

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 090502835X, 9780905028354 
ناشر: Multilingual Matters 
سال نشر: 1984 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 346 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Bilingual and multicultural education: Canadian perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش دو زبانه و چند فرهنگی: دیدگاه های کانادایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش دو زبانه و چند فرهنگی: دیدگاه های کانادایی

این کتاب مفهومی از آموزش دو زبانه (فرانسوی-انگلیسی) و چندفرهنگی ارائه می دهد. اهداف اصلی آن ترکیب پاسخ های اخیر به آموزش دو زبانه و چند فرهنگی است. شناسایی مسائل ناشی از پاسخ مدارس به این چالش های جدید؛ و برای بررسی مسیرهای آینده برای سیاست آموزشی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book provides a conceptualisation of bilingual (French-English) and multicultural education. Its main purposes are to synthesise recent responses to bilingual and multicultural education; to identify the issues arising out of the schools’ responses to these new challenges; and to examine future directions for educational policy.





نظرات کاربران