ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Making Sense of Change Management: A Complete Guide to the Models, Tools and Techniques of Organizational Change, 2nd Edition

دانلود کتاب ایجاد حس مدیریت تغییر: راهنمای کاملی برای مدل ها ، ابزارها و تکنیک های تغییر سازمانی ، چاپ دوم

Making Sense of Change Management: A Complete Guide to the Models, Tools and Techniques of Organizational Change, 2nd Edition

مشخصات کتاب

Making Sense of Change Management: A Complete Guide to the Models, Tools and Techniques of Organizational Change, 2nd Edition

دسته بندی: مدیریت
ویرایش: Second Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0749453109, 9780749453107 
ناشر: Kogan Page 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 385 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایجاد حس مدیریت تغییر: راهنمای کاملی برای مدل ها ، ابزارها و تکنیک های تغییر سازمانی ، چاپ دوم: مدیریت، نظریه سازمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Making Sense of Change Management: A Complete Guide to the Models, Tools and Techniques of Organizational Change, 2nd Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد حس مدیریت تغییر: راهنمای کاملی برای مدل ها ، ابزارها و تکنیک های تغییر سازمانی ، چاپ دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد حس مدیریت تغییر: راهنمای کاملی برای مدل ها ، ابزارها و تکنیک های تغییر سازمانی ، چاپ دوم

ایجاد حس مدیریت تغییر که برای دانش‌آموزان و متخصصان نوشته شده است، متنی کلاسیک در زمینه مدیریت تغییر است. هدف آن هر کسی است که می‌خواهد بفهمد چرا تغییر اتفاق می‌افتد، چگونه اتفاق می‌افتد و چه کاری باید انجام شود تا تغییر به جای یک مفهوم مخوف، خوشایند باشد. بینش‌های در نظر گرفته‌شده در مورد بسیاری از چارچوب‌ها، مدل‌ها و روش‌های رویکرد به تغییر ارائه می‌کند و به خواننده کمک می‌کند تا رویکرد صحیح را برای هر موقعیت منحصربه‌فرد اعمال کند. این نسخه به‌روز شده شامل فصول جدیدی در مورد تحقیقات اخیر و نوظهور در حوزه مدیریت تغییر و راهنمایی در مورد چگونگی انجام آن است. مدیریت تغییرات پیچیده


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Written for students and professionals alike, Making Sense of Change Management is a classic text in the field of change management. It is aimed at anyone who wants to understand why change happens, how it happens and what needs to be done to make change a welcome rather than a dreaded concept. It offers considered insights into the many frameworks, models and ways of approaching change and helps the reader apply the right approach to each unique situation.This updated edition includes new chapters on recent and emerging research in the area of change management and guidance on how to manage complex change.



فهرست مطالب

Copyright
......Page 7
Table of contents ......Page 8
Acknowledgements......Page 11
Introduction......Page 14
WHO THIS BOOK IS AIMED AT......Page 15
WHY EXPLORE DIFFERENT APPROACHES TO CHANGE?......Page 16
OVERVIEW OF STRUCTURE......Page 20
MESSAGE TO READERS......Page 21
Part One The underpinning theory......Page 22
INTRODUCTION......Page 25
LEARNING AND THE PROCESS OF CHANGE......Page 27
THE BEHAVIOURAL APPROACH TO CHANGE......Page 32
THE COGNITIVE APPROACH TO CHANGE......Page 38
THE PSYCHODYNAMIC APPROACH TO CHANGE......Page 45
THE HUMANISTIC PSYCHOLOGY APPROACH TO CHANGE......Page 53
PERSONALITY AND CHANGE......Page 63
MANAGING CHANGE IN SELF AND OTHERS......Page 66
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 73
INTRODUCTION......Page 75
WHAT IS A GROUP AND WHEN IS IT A TEAM?......Page 76
WHY WE NEED TEAMS......Page 78
THE TYPES OF ORGANIZATIONAL TEAMS......Page 79
HOW TO IMPROVE TEAM EFFECTIVENESS......Page 87
WHAT TEAM CHANGE LOOKS LIKE......Page 91
THE LEADERSHIP ISSUES IN TEAM CHANGE......Page 95
HOW INDIVIDUALS AFFECT TEAM DYNAMICS......Page 99
HOW WELL TEAMS INITIATE AND ADAPT TO ORGANIZATIONAL CHANGE......Page 104
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 108
3 Organizational change......Page 110
HOW ORGANIZATIONS REALLY WORK......Page 111
MODELS OF AND APPROACHES TO ORGANIZATIONAL CHANGE......Page 122
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 147
INTRODUCTION......Page 151
VISIONARY LEADERSHIP......Page 155
ROLES THAT LEADERS PLAY......Page 166
LEADERSHIP STYLES AND SKILLS......Page 172
DIFFERENT LEADERSHIP FOR DIFFERENT PHASES OF CHANGE......Page 179
THE IMPORTANCE OF SELF-KNOWLEDGE AND INNER RESOURCES......Page 186
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 191
Part Two The applications......Page 194
5 Restructuring......Page 200
REASONS FOR RESTRUCTURING......Page 202
THE RESTRUCTURING PROCESS......Page 203
RESTRUCTURING FROM AN INDIVIDUAL CHANGE PERSPECTIVE: THE SPECIAL CASE OF REDUNDANCY......Page 222
ENABLING TEAMS TO ADDRESS ORGANIZATIONAL CHANGE......Page 227
CONCLUSION......Page 234
6 Mergers and acquisitions......Page 235
THE PURPOSE OF MERGER AND ACQUISITION ACTIVITY......Page 236
LESSONS FROM RESEARCH INTO SUCCESSFUL AND UNSUCCESSFUL MERGERS AND ACQUISITIONS......Page 241
APPLYING THE CHANGE THEORY: GUIDELINES FOR LEADERS......Page 255
SUMMARY......Page 266
7 Cultural change......Page 268
GUIDELINES FOR ACHIEVING SUCCESSFUL CULTURAL CHANGE......Page 272
CASE STUDY ONE: ALIGNING THE ORGANIZATION......Page 275
CASE STUDY TWO: REBRANDING THE ORGANIZATION......Page 281
CASE STUDY THREE: CREATING AN EMPLOYER BRAND......Page 288
8 IT-based process change......Page 294
STRATEGY AND IT......Page 297
THE ROLE OF IT MANAGEMENT......Page 300
THE NEED FOR IT CHANGE MANAGERS......Page 305
ACHIEVING PROCESS CHANGE......Page 309
CHANGING THE INFORMATION CULTURE......Page 316
NEW RULES FOR A NEW AGE......Page 318
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 319
Part Three Emerging inquiries......Page 322
INTRODUCTION......Page 323
WHEN IS CHANGE COMPLEX?......Page 324
UNDERSTANDING HOW COMPLEXITY SCIENCE APPLIES TO ORGANIZATIONAL CHANGE......Page 325
TOOLS THAT SUPPORT COMPLEX CHANGE......Page 334
THE ROLE OF LEADERS IN COMPLEX CHANGE......Page 340
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 343
INTRODUCTION......Page 344
WHAT THE RESEARCH SAYS......Page 345
DIFFERENT APPROACHES TO GETTING READY FOR CHANGE......Page 351
LEADING CHANGE......Page 356
HOW DO YOU KNOW WHETHER CHANGE IS WORKING?......Page 358
SUMMARY AND CONCLUSIONS......Page 362
THE IMPORTANCE OF PERIPHERAL VISION......Page 364
FINDING THE SPACE TO REFLECT......Page 365
HOW TO GET IN TOUCH WITH THE AUTHORS OF THIS BOOK......Page 366
References......Page 367
Index......Page 376




نظرات کاربران