ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Influencing human behavior: theory and application in recreation, tourism, and natural resources management

دانلود کتاب تأثیرگذاری بر رفتار انسان: نظریه و کاربرد در تفریح، گردشگری و مدیریت منابع طبیعی

Influencing human behavior: theory and application in recreation, tourism, and natural resources management

مشخصات کتاب

Influencing human behavior: theory and application in recreation, tourism, and natural resources management

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 091561135X, 9780915611355 
ناشر: Sagamore Pub. Inc. 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 899 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Influencing human behavior: theory and application in recreation, tourism, and natural resources management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تأثیرگذاری بر رفتار انسان: نظریه و کاربرد در تفریح، گردشگری و مدیریت منابع طبیعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تأثیرگذاری بر رفتار انسان: نظریه و کاربرد در تفریح، گردشگری و مدیریت منابع طبیعی

این کتاب یک متن عالی برای دوره های بازاریابی، مدیریت، گردشگری و تفریحات تجاری و همچنین برای پزشکان است! نویسندگان درباره استفاده از تکنیک‌های متقاعدکننده برای کاهش خرابکاری، افزایش پذیرش افزایش قیمت، تضمین ایمنی بازدیدکنندگان و بهینه‌سازی تبلیغات گردشگری بحث می‌کنند. آنها همچنین چارچوب سیستم های رفتاری، تحقیقات ارتباطات جمعی، تحقیق در تبلیغات گردشگری و موارد دیگر را بررسی می کنند! روانشناسی اجتماعی و اصول ارتباطات جمعی به دانشجویان و شاغلین در مواجهه با چالش های ارتباطی کمک می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is an excellent text for marketing, administration, tourism, and commercial recreation courses, as well as for practitioners! The authors discuss the use of persuasive techniques to reduce vandalism, develop acceptance of price increases, ensure visitor safety, and optimise tourism advertising. They also examine behavioural systems framework, mass communication research, research in tourism advertising, and more! Social psychology and mass communications principles will help students and practitioners meet communication challenges.





نظرات کاربران