دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Stephen Arons
سری:
ISBN (شابک) : 1558490779, 9781558490772
ناشر: University of Massachusetts Press
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 452 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Short route to chaos: conscience, community, and the re-constitution of American schooling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مسیر کوتاهی به سوی هرج و مرج: وجدان، جامعه، و ایجاد مجدد مدارس آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
«مسیر کوتاه به سوی آشوب» مجموعهای از پیشنهادات خاص را برای اصلاح بر اساس این اصل ارائه میکند که آموزش، مانند دین، یک امر وجدان است که در آن خانوادهها باید آزادانه مدارس فرزندان خود را انتخاب کنند و بودجه عمومی باید به طور مساوی برای هر کودک، صرف نظر از این موضوع، تخصیص یابد. ثروت یا موقعیت جغرافیایی نویسنده در ادامه بحث عمومی را در مورد اصلاحیه آموزشی احتمالی در قانون اساسی ایالات متحده پیشنهاد می کند. کتاب او فراخوانی پرشور برای بازسازی عملگرایانه و پوپولیستی مجدد آموزش و پرورش آمریکایی است - چیزی که به وجدان احترام می گذارد، از جامعه حمایت می کند، و اصول دموکراسی مبتنی بر قانون اساسی را احیا می کند.
Short Route to Chaos develops a series of specific suggestions for reform based on the principle that education, like religion, is a matter of conscience in which families should be free to select their children's schools and public funding should be allocated equally for each child, regardless of wealth or geographic location. The author goes on to propose public debate about a possible education amendment to the U.S. Constitution. His book is an impassioned call for a pragmatic and populist re-constitution of American schooling - one that respects conscience, supports community, and reinvigorates the principles of constitutional democracy.