ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب For 'children who vary from the normal type': special education in Boston, 1838-1930

دانلود کتاب برای "کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند": آموزش ویژه در بوستون، 1838-1930

For 'children who vary from the normal type': special education in Boston, 1838-1930

مشخصات کتاب

For 'children who vary from the normal type': special education in Boston, 1838-1930

ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1563680890, 9781563680892 
ناشر: Gallaudet University Press 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 621 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب For 'children who vary from the normal type': special education in Boston, 1838-1930 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برای "کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند": آموزش ویژه در بوستون، 1838-1930 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برای "کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند": آموزش ویژه در بوستون، 1838-1930

برای «کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند» چهار دلیل اصلی برای این برنامه‌ها شناسایی می‌کند: نیاز به منزوی کردن کودکانی که رفتار یا پیشینه‌شان باعث ترس و/یا تحقیر در میان مقامات مدرسه و مدنی می‌شود. ضرورت حصول اطمینان از کارایی در اداره مدارس؛ نیاز به تسهیل عملکرد کلاس های درس فردی؛ و تمایل به ارائه آموزش تخصصی به تک تک کودکانی که نیاز به آن دارند. هر برنامه به طور عمیق مورد بررسی قرار می گیرد، از جمله همپوشانی، تعامل، و اصطکاک در ماتریس پویا نیازها، ترس ها، امیدها، و فرصت هایی که باعث ایجاد آن شده است."--ژاکت.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For "Children Who Vary from the Normal Type" identifies four main rationales for these programs: the need to isolate children whose behavior or background elicited fear and/or contempt among school and civic authorities; the need to ensure efficiency in the administration of the schools; the need to facilitate the operation of individual classrooms; and the desire to provide a specialized pedagogy to individual children identified as requiring one. Each program is examined in depth, including the overlap, interplay, and friction within the dynamic matrix of needs, fears, hopes, and opportunities that spurred its creation."--Jacket.





نظرات کاربران