دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1st
نویسندگان: Robert L. Osgood
سری:
ISBN (شابک) : 1563680890, 9781563680892
ناشر: Gallaudet University Press
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 621 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب For 'children who vary from the normal type': special education in Boston, 1838-1930 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برای "کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند": آموزش ویژه در بوستون، 1838-1930 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
برای «کودکانی که از نوع عادی متفاوت هستند» چهار دلیل اصلی برای این برنامهها شناسایی میکند: نیاز به منزوی کردن کودکانی که رفتار یا پیشینهشان باعث ترس و/یا تحقیر در میان مقامات مدرسه و مدنی میشود. ضرورت حصول اطمینان از کارایی در اداره مدارس؛ نیاز به تسهیل عملکرد کلاس های درس فردی؛ و تمایل به ارائه آموزش تخصصی به تک تک کودکانی که نیاز به آن دارند. هر برنامه به طور عمیق مورد بررسی قرار می گیرد، از جمله همپوشانی، تعامل، و اصطکاک در ماتریس پویا نیازها، ترس ها، امیدها، و فرصت هایی که باعث ایجاد آن شده است."--ژاکت.
For "Children Who Vary from the Normal Type" identifies four main rationales for these programs: the need to isolate children whose behavior or background elicited fear and/or contempt among school and civic authorities; the need to ensure efficiency in the administration of the schools; the need to facilitate the operation of individual classrooms; and the desire to provide a specialized pedagogy to individual children identified as requiring one. Each program is examined in depth, including the overlap, interplay, and friction within the dynamic matrix of needs, fears, hopes, and opportunities that spurred its creation."--Jacket.