ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Motigraphics: the analysis and measurement of human motivations in marketing

دانلود کتاب Motigraphics: تجزیه و تحلیل و اندازه گیری انگیزه های انسانی در بازاریابی

Motigraphics: the analysis and measurement of human motivations in marketing

مشخصات کتاب

Motigraphics: the analysis and measurement of human motivations in marketing

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1567202845, 9781567202847 
ناشر: Greenwood Publishing Group 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 664 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Motigraphics: the analysis and measurement of human motivations in marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Motigraphics: تجزیه و تحلیل و اندازه گیری انگیزه های انسانی در بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Motigraphics: تجزیه و تحلیل و اندازه گیری انگیزه های انسانی در بازاریابی

مدوک نه تنها نحوه اندازه گیری انگیزه ها را نشان می دهد، بلکه به متخصصان بازاریابی و تبلیغات کمک می کند تا میزان احساسات موجود در یک محصول یا خدمات را ارزیابی کنند. برای روانشناسان، بازاریابان، و متخصصان تبلیغات و فروش."--BOOK JACKET.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Not only does Maddock show how to measure motives but he also helps marketing and advertising professionals assess the amount of emotion involved in a product or service. For psychologists, marketers, and advertising and sales professionals."--BOOK JACKET.





نظرات کاربران