ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Women living with self-injury

دانلود کتاب زنانی که با خودآزاری زندگی می کنند

Women living with self-injury

مشخصات کتاب

Women living with self-injury

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1566397200, 9781566397209 
ناشر: Temple University Press 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 447 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Women living with self-injury به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زنانی که با خودآزاری زندگی می کنند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زنانی که با خودآزاری زندگی می کنند

آنها دست و پاهای خود را با چاقو و تیغ بریدند. خراش روی پوست آنها؛ خود را با سیگار، چکش، سنجاق و اشیاء دیگر بسوزانند، کبود کنند یا بچسبانند. سر و اندام آنها را بکوبید. و استخوان های خودشان را بشکنند. اگرچه زنانی که با خودآزاری زندگی می‌کنند اخیراً در رسانه‌ها به رسمیت شناخته شده‌اند، اما در نتیجه بیشتر مورد انگ قرار گرفته‌اند. در این کتاب، نویسنده جین وگشنایدر، این وضعیت نادرست را روشن می کند. پانزده زن در مورد نبرد خود با خود جراحتی صحبت می کنند و توضیح می دهند که چگونه و چرا به طور مکرر و عمدی خود را مجروح می کنند. بیشتر اعتراف می‌کنند که این کار را انجام می‌دهند، زیرا این کار باعث می‌شود احساس آرامش یا امنیت کنند. آنها همچنین زندگی با شرم، پنهان کاری و ترس از کشف بی وقفه را توصیف می کنند که می تواند آنها را بیکار و طرد کند. آنها صادقانه در مورد تلاش و بهبود موفقیت آمیز خود صحبت می کنند و تأثیر زندگی با خودآزاری را بر زندگی روزمره آنها نشان می دهند - جایی که آنها کارگران، شرکا، دوستان و مادران شایسته هستند. صدای این زنان را هنگام صحبت با مردمی بشنوید که عموماً خودآزاری را ترسناک، بی معنی و دافعه می دانند. پنهان کردن جای زخم یا سایر علائم آسیب برای آنها بسیار مهم است و تا حدی به برنامه‌های روزمره، انتخاب لباس و دروغ‌هایی که می‌گویند برای بهانه‌گیری هر گونه اثری از آسیب، دیکته می‌کند. برای این زنان مولد که خارج از خانه کار می کنند و اغلب بچه ها را بزرگ می کنند، پنهان کردن آسیب به خود در طول روزهای کاری و در روابط آنها با شرکا، خانواده و دوستان از اهمیت بالایی برخوردار است. رویکرد هیمن از این جهت منحصر به فرد است که او نه تنها با این زنان صحبت می‌کرد، بلکه واقعاً به داستان‌های آن‌ها گوش می‌داد - چیزی که در قلمرو سوء تفاهم‌شده آسیب به خود نادر است. حرفه ای ها که از آسیب زدن به خود گیج شده اند، همیشه پیچیدگی آن را تحمل نکرده اند. در نتیجه، کسانی که خود را مجروح می‌کنند، در رازداری، انزوا، و شرمندگی باقی مانده‌اند - تا کنون. این کتاب با در دسترس قرار دادن تجربیات عاطفی مبتلایان به زبان خودشان، شفقت و همچنین تشویق برای بهبودی را ارائه می دهد. این یک کتاب مهم برای کسانی است که به خود آسیب می رسانند، عزیزانشان، هرکسی که از خود آسیبی در یکی از دوستان خود می داند یا مشکوک است، و متخصصان مراقبت های روانی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

They cut their arms and legs with knives and razors; scratch at their skin; burn, bruise, or stick themselves with cigarettes, hammers, pins, and other objects; bang their heads and limbs; and break their own bones. Although women who live with self-injury have recently gained recognition in the media, they have, as a result, become even more stigmatized. In this book, author Jane Wegschneider sheds light on this misunderstood condition. Fifteen women talk about their battle with self-injury and explain how and why they repeatedly and deliberately injure themselves. Most admit they do it because it makes them feel high or safe. They also describe living with ceaseless shame, secrecy, and fear of discovery which could make them unemployable and ostracized. Candidly discussing their attempted and successful recoveries, they reveal the impact living with self-injury has on their day-to-day lives -- where they are competent workers, partners, friends, and mothers. Hear the voices of these women as they speak to a public that generally sees self-injury as frightening, senseless, and repulsive. Concealing scars or other signs of injury is crucial for them and partly dictates their daily routines, choice of clothes, and the lies they tell to excuse any traces of injury. For these productive women who work outside of the home and often raise children, hiding self-injury is of paramount importance during their workdays and in their relationships with partners, families, and friends. Hyman's approach is unique in that she not only talked to these women but also really listened to their stories -- something rare in the misunderstood realm of self-injury. Professionals, perplexed by self-injury, have not always tolerated its complexity. As a result those who injure themselves have remained shrouded in secrecy, isolation, and shame -- until now. This book offers compassion as well as encouragement for recovery by making available the emotional experiences of sufferers in their own words. It is an important book for those who self-injure, their loved ones, anyone who knows of or suspects self-injury in a friend, and mental care professionals.





نظرات کاربران