ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Performing Asian America: Race and Ethnicity on the Contemporary Stage

دانلود کتاب اجرای آمریکای آسیایی: نژاد و قومیت در صحنه معاصر

Performing Asian America: Race and Ethnicity on the Contemporary Stage

مشخصات کتاب

Performing Asian America: Race and Ethnicity on the Contemporary Stage

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1566396379, 9781566396370 
ناشر: Temple University Press 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 437 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Performing Asian America: Race and Ethnicity on the Contemporary Stage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اجرای آمریکای آسیایی: نژاد و قومیت در صحنه معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اجرای آمریکای آسیایی: نژاد و قومیت در صحنه معاصر

در زمانی که تئاتر آسیایی-آمریکایی تا حدی از رشد و موفقیت برخوردار است، ژوزفین لی درباره مسائل اجتماعی و سیاسی پیچیده ای که نمایشنامه نویسان آسیایی آمریکایی به تصویر کشیده اند به ما می گوید. لی با نگاهی به اجراها و متون نمایشی استدلال می کند که نمایشنامه نویسان برداشت متفاوتی از \"آمریکای آسیایی\" مطابق با مجموعه ای از حساسیت های منحصر به فرد خود تولید می کنند. به عنوان مثال، برخی از نمایشنامه نویسان آسیایی آمریکایی جدایی موضوعات نژادی و قومیتی از مسائل اقتصادی و طبقاتی را نقد می کنند، یا هویت قومی را به عنوان انتخاب داوطلبانه سبک زندگی به جای انگیزه ای برای کنش سیاسی هماهنگ می دانند. برخی دیگر با مشکل کلیشه های فرهنگی و نحوه تصاحب مجدد قدرت آنها سروکار دارند. لی با پیچیدگی ها و تناقضات این گونه اجراها هماهنگ است، و تفکر سرسختانه او در مورد انتقاداتی که به نمایشنامه نویسان آمریکایی آسیایی-آمریکایی وارد می شود - به دلیل انتخاب هایشان در شکل، تداوم کلیشه، یا تبعیض جنسی آشکار یا همجنس گرا هراسی - او را به این سوال سوق می دهد که چگونه ارائه شده هویت آسیایی آمریکایی در تئاتر به موازات مشکلات و امکانات هویت خارج از صحنه است. در مورد نمایشنامه‌های شناخته‌شده‌تری مانند «چیکن‌کوپ چینی» فرانک چین، «م. پروانه» اثر دیوید هنری هوانگ، و «چای» ولینا هاسو هیوستون و آثار جدیدی مانند «دیوارها» از جنی باروگا و «واکاکو یامائوچی» بحث می‌شود. 12-1-a.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

At a time when Asian American theater is enjoying a measure of growth and success, Josephine Lee tells us about the complex social and political issues depicted by Asian American playwrights. By looking at performances and dramatic texts, Lee argues that playwrights produce a different conception of \"Asian America\" in accordance with their unique set of sensibilities. For instance, some Asian American playwrights critique the separation of issues of race and ethnicity from those of economics and class, or they see ethnic identity as a voluntary choice of lifestyle rather than an impetus for concerted political action. Others deal with the problem of cultural stereotypes and how to reappropriate their power. Lee is attuned to the complexities and contradictions of such performances, and her trenchant thinking about the criticisms lobbed at Asian American playwrights -- for their choices in form, perpetuation of stereotype, or apparent sexism or homophobia -- leads her to question how the presentation of Asian American identity in the theater parallels problems and possibilities of identity offstage as well. Discussed are better-known plays such as Frank Chin\'s The Chickencoop Chinaman, David Henry Hwang\'s M. Butterfly, and Velina Hasu Houston\'s Tea, and new works like Jeannie Barroga\'s Walls and Wakako Yamauchi\'s 12-1-a.





نظرات کاربران