دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Adrian Furnham
سری:
ISBN (شابک) : 1403922047, 9781403990037
ناشر: Palgrave Macmillan
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 183
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 961 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Management and Myths: Challenging the Fads, Fallacies and Fashions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت و اسطوره ها: به چالش کشیدن مدها، مغالطات و مدها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب نگاهی بسیار انتقادی به مدها و مدهای مدیریتی دارد تا نشان دهد که بسیاری در مقابل بررسی دقیق نمی ایستند. به عنوان مثال اعتقاد بر این است که مربیگری موفق است. چه مدرکی برای این امر وجود دارد؟ روش های انتخاب در مصاحبه منجر به انتخاب نامزد مناسب می شود. باز هم شواهد چیست؟ نویسنده نشان می دهد که اگرچه بسیاری از مدها و مدها در مدیریت کوتاه مدت و بر اساس شواهد ضعیف هستند، اما هنوز از دوره ای از حمایت و محبوبیت برخوردار هستند. کتاب او ابزار مهمی برای مدیرانی خواهد بود که میخواهند ماهیت و دقت یا فقدان آنها مرتبط با ایدهها و مفاهیم مدیریت مدرن را درک کنند.
This book takes a very critical look at management fads and fashions to show that many do not stand up to scrutiny. It is believed, for example, that coaching is successful. What is the evidence for this? Selection procedures at interviews result in the right candidate being selected. Again, what is the evidence? The author shows that although many fads and fashions in management are short-lived and based upon flimsy evidence, they still enjoy a period of support and popularity. His bok will be an important tool for managers who want to understand the substance and rigor or lack thereof associated with modern management ideas and concepts.
Cover......Page 1
Contents......Page 8
Fads in management......Page 12
Fallacies in management......Page 18
Fashions in management......Page 27
Accidents at work......Page 31
Acquiring people skills......Page 33
Addicted to consultants/consultant dependency......Page 35
Barnum in business......Page 37
Behalfers......Page 40
The bullying boss......Page 42
Business books and Stalinist Realism......Page 45
Cash rich, time poor......Page 47
Conference stress......Page 49
Continuous assessment......Page 51
Control freak......Page 53
Delivering bad news......Page 55
Development plans......Page 58
Does coaching work?......Page 60
Emotional labour......Page 62
Expectations … and how to manage them......Page 64
Expensive experts/the consultant, the trainer and the facilitator......Page 66
Failing in business......Page 68
Fixers and inventors: semi and real creatives......Page 70
Fudging the happy sheets......Page 72
How to choose consultants......Page 75
Hypocritical management speak......Page 77
The lying game......Page 79
Favourite compliments......Page 80
Sincere one-to-one......Page 81
Integrity......Page 82
Intrinsic motivation......Page 84
Judging intelligence......Page 87
Kickin' arse......Page 90
Knowledge college management......Page 92
Larks and owls......Page 96
Lumpers and splitters; halos and horns......Page 99
Lying in interviews......Page 102
Management apologetics......Page 105
Management literacy......Page 108
Management tips......Page 110
Marketing hubris and humility......Page 113
Money secrecy......Page 115
The M-word......Page 117
Nomadic workers......Page 119
Optimism......Page 121
Personality testing......Page 123
Problems of the board......Page 126
Psychologists in business......Page 129
Psychology of hoarding......Page 131
Selection mistakes......Page 134
Selling cost-saving devices......Page 137
Sociobiology and inheritance tax......Page 140
Strategic planning: who needs it?......Page 142
Support groups for CEOs......Page 146
Teaching old dogs new tricks......Page 148
Telling clients what they want to hear......Page 151
The Icarus syndrome......Page 154
Typical management style......Page 158
Unlocking talent......Page 160
Visitors from headquarters......Page 162
What makes a good business conference?......Page 165
Wisdom in business......Page 168
Work–life balance......Page 170
The necessary trio......Page 173
Why is it not done......Page 179
The characteristics of competent managers......Page 181