دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Karen G. Strouse
سری:
ISBN (شابک) : 158053015X, 9781580530156
ناشر: Artech House
سال نشر: 1999
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 822 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing telecommunications services: new approaches for a changing environment به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاریابی خدمات مخابراتی: رویکردهای جدید برای تغییر محیط نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
با استفاده از این اولین منبع در نوع خود، هوش و بینش پیشرو مورد نیاز برای بازاریابی موفقیت آمیز خدمات مخابراتی را در میان رقابت بیشتر شرکت های مبادلات محلی، مقررات زدایی از خدمات راه دور، و گسترش فناوری بی سیم به دست آورید. چه یک حرفه ای بازاریابی مبتدی یا باسابقه باشید، راهنمایی های ارزشمندی در توسعه موثرترین استراتژی های بازاریابی، بهبود آمادگی بازار و افزایش سودآوری در این بازار به سرعت در حال گسترش پیدا می کنید. به طور خاص، شما پوشش جامعی از مفاهیم اساسی بازاریابی، هوش رقابتی و بینش در مورد فعالیت های بازاریابی اپراتورهای مخابراتی، توضیحاتی در مورد تغییرات ناشی از مقررات زدایی، و دستورالعمل های اجرایی برای استراتژی های بازاریابی در انتخاب کانال، ورود، تقسیم بندی بازار، قیمت گذاری و موارد دیگر دریافت می کنید. .
Gain the leading-edge intelligence and insight needed to market telecommunications services successfully amidst greater competition from local exchange companies, deregulation of long-distance services, and the proliferation of wireless technology with this first-of-its-kind resource. Whether you're a novice or veteran marketing professional, you find valuable guidance in developing the most effective marketing strategies, improving market readiness, and increasing profitability in this rapidly expanding marketplace. Specifically, you get comprehensive coverage of fundamental marketing concepts, competitive intelligence and insight on the marketing activities of telecommunications carriers, descriptions of the changes caused by deregulation, and implementation instructions for marketing strategies in channel selection, entry, market segmentation, pricing, and more.