ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An African Centered Response to Ruby Payne's Poverty Theory

دانلود کتاب پاسخی با محوریت آفریقا به نظریه فقر روبی پین

An African Centered Response to Ruby Payne's Poverty Theory

مشخصات کتاب

An African Centered Response to Ruby Payne's Poverty Theory

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1934155004, 9781934155004 
ناشر: African American Images 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب An African Centered Response to Ruby Payne's Poverty Theory به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پاسخی با محوریت آفریقا به نظریه فقر روبی پین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پاسخی با محوریت آفریقا به نظریه فقر روبی پین

این چالش با نظریه‌های معلم تأثیرگذار روبی پین درباره تأثیر تفاوت‌های طبقاتی و اقتصاد بر آموزش و یادگیری، عوامل دیگری را به‌عنوان پیش‌بینی‌کننده‌های بهتر عملکرد دانش‌آموز مطرح می‌کند. با اشاره به داستان‌های موفقیت در مدارسی که به دانش‌آموزان کم‌درآمد خدمت می‌کنند، این رد برنامه محبوب تربیت معلم پین بیان می‌کند که انتظارات معلم، زمان انجام کار، و رهبری مدیر، عوامل اصلی در تعیین نتایج آموزشی در مدرسه هستند. این تحلیل انتقادی با کنار گذاشتن چارچوب پین مبنی بر تفاوت‌های درآمد معلم و دانش‌آموز، آرایش نژادی و هزینه‌های هر دانش‌آموز، مؤلفه انسانی را به‌عنوان قدرتمندترین ابزار برای بهبود آموزش در مدارس شکست‌خورده تأیید می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This challenge to influential educator Ruby Payne's theories about the impact of class differences and economics on teaching and learning puts forward other factors as better predictors of student performance. Pointing to success stories in schools that serve low-income students, this refutation of Payne's popular teacher-training program asserts that teacher expectations, time on task, and the principal's leadership are the main factors in determining educational outcomes at a school. Abandoning Payne's framework of teacher-student income disparities, racial makeup, and per-pupil expenditure, this critical analysis asserts the human component as the most powerful tool for improving education in failing schools.



فهرست مطالب

1934155004......Page 1
Copyright\n......Page 3
Table of Contents\n......Page 4
Introduction \n......Page 8
1. Ruby Payne’s Position\n......Page 20
2. White Poverty\n......Page 40
3. Black Poverty \n......Page 48
4. Economic Empowerment \n......Page 66
5. School Funding \n......Page 92
6. Integration \n......Page 108
7. Educational Solutions\n......Page 122
References \n......Page 178
Index \n......Page 184
Notes\n......Page 187




نظرات کاربران