ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Child language disability: implications in an educational setting

دانلود کتاب ناتوانی زبان کودک: مفاهیم در یک محیط آموزشی

Child language disability: implications in an educational setting

مشخصات کتاب

Child language disability: implications in an educational setting

ویرایش: 1st Ed. 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1853590525, 9781853590528 
ناشر: Multilingual Matters Ltd. 
سال نشر: 1989 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 527 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Child language disability: implications in an educational setting به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ناتوانی زبان کودک: مفاهیم در یک محیط آموزشی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ناتوانی زبان کودک: مفاهیم در یک محیط آموزشی

مقالات این جلد از کتاب کودکان با مشکلات زبانی: مفاهیم در یک کنفرانس آموزشی که در 23 آوریل 1988 در دانشگاه نیوکاسل آپون تاین برگزار شد، نشأت گرفته است. هدف این مقالات ارائه اطلاعات مفید در مورد پیشرفت‌های اخیر و منبع ایده‌هایی برای معلمان و گفتاردرمانگرانی است که در محیط‌های آموزشی مختلف با کودکان در سنین مختلف و درجات ناتوان زبانی کار می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The papers in this volume originated from the Children with Language Difficulties: Implications in an Educational Setting conference held on 23 April 1988 at the University of Newcastle upon Tyne. The papers aim to provide useful information on recent developments and be a source of ideas for teachers and speech therapists who are working in a variety of educational settings with children of different ages and degrees of language handicap.





نظرات کاربران