ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب From Thoughts to Obsessions: Obsessive Compulsive Disorder in Children and Adolescents

دانلود کتاب از افکار گرفته تا وسواس: اختلال وسواس فکری در کودکان و نوجوانان

From Thoughts to Obsessions: Obsessive Compulsive Disorder in Children and Adolescents

مشخصات کتاب

From Thoughts to Obsessions: Obsessive Compulsive Disorder in Children and Adolescents

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1853027219, 9781853027215 
ناشر: Jessica Kingsley Pub 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 150 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب From Thoughts to Obsessions: Obsessive Compulsive Disorder in Children and Adolescents به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب از افکار گرفته تا وسواس: اختلال وسواس فکری در کودکان و نوجوانان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب از افکار گرفته تا وسواس: اختلال وسواس فکری در کودکان و نوجوانان

اختلال وسواس فکری عملی (OCD) اصطلاحی است که به وضعیتی گفته می شود که با افکار یا اعمال وسواسی مکرر مشخص می شود. این افکار یا اعمال غیرارادی هستند و اغلب پاسخی به یک ترس ریشه‌دار هستند. این کتاب مقدماتی که با نمونه‌های موردی بسیار مصور است، ماهیت و درمان OCD را در کودکان و نوجوانان توضیح می‌دهد. OCD در رابطه با این گروه سنی کمتر مورد بحث قرار گرفته است، اگرچه اکنون اعتقاد بر این است که تقریباً 1 درصد از همه کودکان و نوجوانان از اختلالات وسواسی جدی رنج می برند. از افکار تا وسواس که برای والدین و بستگان و همچنین پزشکان، معلمان و سایر متخصصانی که با این گروه از بیماران کار می‌کنند، OCD را تعریف می‌کند و توضیحی ساده از علائم، روش‌های ارزیابی و استراتژی‌های درمانی را تشکیل می‌دهد. پر هوو تامسن همچنین ویژگی‌های وسواسی را که ممکن است بخشی از رشد عادی نوجوانان و همچنین رابطه OCD با سایر شرایط روانپزشکی را تشکیل دهد، بررسی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Obsessive compulsive disorder (OCD) is the term given to a condition characterized by recurring obsessive thoughts or actions. These thoughts or actions are involuntary and are often a response to a deep-rooted fear. This introductory book, richly illustrated with case examples, explains the nature and treatment of OCD in children and adolescents. OCD has been little discussed in relation to this age group, although it is now believed that approximately 1 per cent of all children and adolescents suffers from serious obsessive disorders. Written for parents and relatives as well as doctors, teachers and other professionals working with this group of patients, From Thoughts to Obsessions defines OCD and forms a straightforward explanation of the symptoms, assessment procedures and treatment strategies. Per Hove Thomsen also examines obsessive features which may form part of normal adolescent development as well as the relationship of OCD to other psychiatric conditions.





نظرات کاربران