ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Things That Keep Us Here (Random House Reader's Circle)

دانلود کتاب چیزهایی که ما را اینجا نگه می دارند (حلقه خواننده تصادفی هاوس)

The Things That Keep Us Here (Random House Reader's Circle)

مشخصات کتاب

The Things That Keep Us Here (Random House Reader's Circle)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780440339151 
ناشر: Bantam 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 403 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب The Things That Keep Us Here (Random House Reader's Circle) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چیزهایی که ما را اینجا نگه می دارند (حلقه خواننده تصادفی هاوس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چیزهایی که ما را اینجا نگه می دارند (حلقه خواننده تصادفی هاوس)

همه چیز در کوچه ی حومه ی آن بروکس آرام به نظر می رسد. با وجود طلاق قریب الوقوع، او خانه ای شاد ایجاد کرده است و دخترانش در حال تطبیق با این تغییر هستند. او احساس می کند خوش شانس است که در یک جامعه حمایت کننده قرار دارد و مطمئن است که می تواند هر سختی دیگری را که ممکن است زندگی سر راهش قرار دهد، تحمل کند. اما پس از آن، درست قبل از روز شکرگزاری، بحرانی رخ می دهد که دنیای همه را زیر و رو می کند. ناگهان شوهر بیگانه او مجبور به بازگشت به آستان خانه او می شود و دستیار فارغ التحصیل زیبایش را با خود می آورد. ان که در داخل خانه‌ای که زمانی آن را خانه می‌نامید گرفتار شده و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که هرگز تصورش را هم نمی‌کرد، آن باید تصمیمات مرگ یا زندگی را در محیطی اتخاذ کند که عمل ساده باز کردن دری به روی همسایه می‌تواند همه چیزهایی را که او دوست دارد به خطر بیندازد. انتخاب‌هایی که او انجام می‌دهد زندگی اطرافیانش را به‌طور برگشت‌ناپذیری تحت تأثیر قرار می‌دهد و در خاطره خواننده در این اولین رمان شگفت‌انگیز که با اقتدار، لطف و حکمت نوشته شده است، باقی می‌ماند. پاداش: این نسخه حاوی راهنمای بحث چیزهایی است که ما را اینجا نگه می دارند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Everything seems quiet on Ann Brooks’s suburban cul-de-sac. Despite her impending divorce, she’s created a happy home and her daughters are adjusting to the change. She feels lucky to be in a supportive community and confident that she can handle any other hardship that life may throw her way. But then, right before Thanksgiving, a crisis strikes that turns everybody’s world upside down. Suddenly her estranged husband is forced back onto her doorstep, bringing with him his beautiful graduate assistant. Trapped inside the house she once called home, confronted by challenges she never could have imagined, Ann must make life-or-death decisions in an environment where the simple act of opening a door to a neighbor could jeopardize all she holds dear. The choices she makes will impact the lives of those around her irrevocably and linger in the reader’s memory in this marvelous first novel, written with authority, grace, and wisdom. BONUS: This edition contains a The Things That Keep Us Here discussion guide.





نظرات کاربران