دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.]
نویسندگان: Diane August. Timothy Shanahan
سری:
ISBN (شابک) : 0805862080, 9780203937600
ناشر: Routledge
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 336
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Developing Reading and Writing in Second Language Learners: Lessons from the Report of the National Literacy Panel on Language-Minority Children and Youth به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب توسعه خواندن و نوشتن در زبان آموزان دوم: درس هایی از گزارش پانل ملی سوادآموزی در مورد کودکان و نوجوانان اقلیت زبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
انتشار مشترک Lawrence Erlbaum Associates, Inc. و انجمن بینالمللی خواندن این کتاب نسخه کوتاهتری از جلد کامل توسعه سوادآموزی در زبانآموزان زبان دوم است که یافتههای پانل ملی سوادآموزی در مورد کودکان و نوجوانان زبان-اقلیت را گزارش میکند. این پانل - یک گروه برجسته از محققان خبره در خواندن، زبان، دوزبانگی، روشهای تحقیق و آموزش - برای شناسایی، ارزیابی و ترکیب تحقیقات در مورد آموزش سوادآموزی کودکان و جوانان اقلیت زبانی منصوب شد. در این کتاب، فصلهایی که از گزارش اصلی اقتباس شدهاند، به طور مختصر آنچه را که از تحقیقات تجربی در مورد رشد سواد در کودکان و نوجوانان اقلیت زبان، از جمله رشد، محیط، آموزش و ارزیابی شناخته شده است، خلاصه میکند.
A Co-Publication of Lawrence Erlbaum Associates, Inc. and The International Reading Association This book is a shorter version of the full volume Developing Literacy in Second-Language Learners reporting the findings of the National Literacy Panel on Language-Minority Children and Youth. The Panel – a distinguished group of expert researchers in reading, language, bilingualism, research methods, and education – was appointed to identify, assess, and synthesize research on the literacy education of language-minority children and youth. In this book, chapters adapted from the original report concisely summarize what is known from empirical research about the development of literacy in language-minority children and youth, including development, environment, instruction, and assessment.