ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Duplicate Keys

دانلود کتاب کلیدهای تکراری

Duplicate Keys

مشخصات کتاب

Duplicate Keys

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780307758774 
ناشر: Anchor 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Duplicate Keys به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کلیدهای تکراری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کلیدهای تکراری

آلیس الیس یک پناهنده غرب میانه است که در منهتن زندگی می کند. او که هنوز پس از طلاق دردناک در حال بهبودی است، به همراهی و رفاقت حلقه دوستانش وابسته است. در مرکز این دایره یک گروه راک قرار دارد که در حال تلاش برای حرکت در صحنه موسیقی نامنظم نیویورک، و یک آپارتمان/فضای تمرین با تقریباً پنجاه کلیددار است. یک روز آفتابی، آلیس وارد آپارتمان می شود و دو نفر از اعضای گروه را می بیند که به ضرب گلوله کشته شده اند. از آنجایی که قتل دوگانه موجی از شوک را به زندگی آنها می فرستد، این گروه از دوستان شروع به کشف شدن می کنند و رازهای خطرناک یکی یکی فاش می شوند. وقتی آلیس متوجه می شود که چیزهایی در آپارتمان خودش اشتباه است، تنش شروع می شود زیرا به ذهنش می رسد که او تنها فردی نیست که کلید دارد و ممکن است فرصتی برای تعویض قفل ها پیدا نکند. جین اسمایلی ارائه متمایز خود از زمان، مکان، و پیچیدگی های مرموز روابط شخصی را در پیچ و خم های تعلیق به کار می برد. نتیجه یک تریلر ادبی درخشان است که خوانندگان را در حدس زدن به نتیجه نهایی و تکان دهنده خود نگه می دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Alice Ellis is a Midwestern refugee living in Manhattan. Still recovering from a painful divorce, she depends on the companionship and camaraderie of tightly knit circle of friends. At the center of this circle is a rock band struggling to navigate New York’s erratic music scene, and an apartment/practice space with approximately fifty key-holders. One sunny day, Alice enters the apartment and finds two of the band members shot dead. As the double-murder sends waves of shock through their lives, this group of friends begins to unravel, and dangerous secrets are revealed one by one. When Alice begins to notice things amiss in her own apartment, the tension breaks out as it occurs to her that she is not the only person with a key, and she may not get a chance to change the locks. Jane Smiley applies her distinctive rendering of time, place, and the enigmatic intricacies of personal relationships to the twists and turns of suspense. The result is a brilliant literary thriller that will keep readers guessing up to its final, shocking conclusion.





نظرات کاربران