دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Miles Tandy. Jo Howell
سری:
ISBN (شابک) : 0415483492, 9780415562584
ناشر: David Fulton Publishers
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 127
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Creating Drama with 4-7 Year Olds: Lesson Ideas to Integrate Drama into the Primary Curriculum (David Fulton Books) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ایجاد درام با کودکان 4 تا 7 ساله: ایده های درسی برای ادغام درام در برنامه درسی ابتدایی (کتاب های دیوید فولتون) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب عملی تمام ایدههایی را که برای تبدیل نمایشنامه به بخشی منظم و جداییناپذیر از برنامه درسی مدرسهتان نیاز دارید، ارائه میکند، و پیشنهادات دقیقی از کار نمایشی برای سنین چهار تا هفت ارائه میدهد. واحدهای آموزشی حول چهار رشته تنظیم شده اند: نمایش برای سوادآموزی. نمایشنامه و کل برنامه درسی؛ فیلم درام، رسانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ و درام برای اجرا نویسندگان مجموعهای از فعالیتهای عملی را در سراسر آن ارائه میکنند. هر واحد شامل: پیوندهای صریح به چارچوب تجدیدشده برای سوادآموزی و برنامه درسی گستردهتر، فهرستی از منابع مورد نیاز برای اهداف یادگیری روشن و گامهای نتایج برای آموزش و یادگیری، از جمله نحوه تغییر فعالیتها برای مطابقت با پیوندهای مدرسه شما با نوشتن راهنمایی ارزیابی. این کتاب بر اساس تجربه نویسندگان به عنوان معلمان و مربیان ضمن خدمت، طیف گسترده ای از ایده ها و فعالیت ها را برای الهام بخشیدن به نمایشنامه در سراسر مرحله بنیادی و مرحله کلیدی 1 ارائه می دهد، و خواندن ضروری برای همه کسانی است که علاقه مند به ورود نمایشنامه به مدرسه خود هستند. .
This practical book gives you all the ideas you need to make drama a regular and integral part of your school’s curriculum, offering detailed suggestions of drama work for ages four to seven. The teaching units are arranged around four strands: drama for literacy; drama and the whole curriculum; drama film, media, and ICT; and drama for performance. The authors provide a wealth of practical activities throughout. Each unit includes: explicit links to the Renewed Framework for literacy and the wider curriculum a list of resources needed clear learning objectives and outcomes steps for teaching and learning including how to modify activities to suit your school links to writing assessment guidance. Based on the authors’ experience as teachers and in-service trainers, this book provides a Wide range of ideas and activities for inspiring drama across the Foundation Stage and Key Stage 1, and is essential reading for all those interested in bringing drama into their school.
Creating Drama with 4–7 Year Olds......Page 2
Contents......Page 6
Acknowledgements......Page 8
How to use this book......Page 10
Castles......Page 18
The cycle shop......Page 25
Filming a traditional story......Page 31
A festival of nursery rhymes......Page 41
A New Home for a Pirate......Page 49
The Steel Teddy Bear......Page 58
Jim and the Beanstalk......Page 65
The King with Dirty Feet......Page 75
The Lost Happy Endings......Page 87
Light and dark......Page 95
The First Snow of Winter......Page 101
A Midsummer Night’s Dream......Page 109
Appendix 1......Page 120
Appendix 2......Page 122
Index......Page 124