ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Bioterrorism: Field Guide to Disease Identification and Initial Patient Management

دانلود کتاب بیوتروریسم: راهنمای میدانی برای شناسایی بیماری و مدیریت اولیه بیمار

مشخصات کتاب

Bioterrorism: Field Guide to Disease Identification and Initial Patient Management

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0849320305, 9780849320309 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 176 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Bioterrorism: Field Guide to Disease Identification and Initial Patient Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بیوتروریسم: راهنمای میدانی برای شناسایی بیماری و مدیریت اولیه بیمار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بیوتروریسم: راهنمای میدانی برای شناسایی بیماری و مدیریت اولیه بیمار

شیوع عفونت های سیاه زخم که پس از 11 سپتامبر 2001 رخ داد، به وضوح نشان داد که در حالی که می توانیم از خود در برابر بیوتروریسم دفاع کنیم، دفاع ما نیاز به بهبود دارد. آنچه مهم‌تر است، توانایی تشخیص بیماری مرتبط و تشخیص سریع آنها است. با این حال، بسیاری در دنیای پزشکی با علائم و نشانه های مشخصه عوامل بیوتروریسم آشنا نیستند و نمی توانند بین بیماری هایی که علائم آنها تقریباً یکسان به نظر می رسد تمایز قائل شوند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد چنین بیماری هایی در دسترس است، یافتن آن زمان بر است. بیوتروریسم: راهنمای میدانی برای شناسایی بیماری و مدیریت اولیه بیمار منبعی در دسترس است که به اولین پاسخ دهندگان کمک می کند تا علائم و نشانه های ناشی از قرار گرفتن در معرض عوامل بیوتروریسم را به سرعت تشخیص دهند. این اطلاعات کافی برای شروع درمان در حالی که تشخیص قطعی در حال تعیین است ارائه می دهد و اقداماتی را برای جلوگیری از آلودگی افرادی که در مدیریت پزشکی قربانیان دخیل هستند ارائه می دهد. یک نمودار تاشو با مرجع سریع ویژه دارای ماتریسی است که 180 علامت را به 17 بیماری و 90 تشخیص افتراقی را به هم مرتبط می کند. این کتاب در قالب گلوله شامل برای هر عامل بیماری زا است: توضیحات مختصر علائم و نشانه‌ها ویژگی‌های تشخیصی آزمایش‌های آزمایشگاهی و نتایج مورد انتظار درمان (رژیم‌های دارویی خاص) پیشگیری (رژیم‌های دارویی خاص) اقدامات پیشگیرانه این کتاب یک منبع بالقوه نجات‌بخش است که می‌تواند در یک کیسه پزشکی انداخته شود و در آنجا نگهداری شود، امیدوارم برای همیشه استفاده نشود. اما در صورت نیاز، منبعی است که می‌تواند به سرعت اطلاعاتی را ارائه دهد که از عفونت‌های ثانویه جلوگیری می‌کند، ایمنی سایت را بهبود می‌بخشد و زمان صرفه‌جویی در زندگی قربانیان را می‌خرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران