دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 2
نویسندگان: Maria Estela Brisk
سری:
ISBN (شابک) : 0805847731, 9781410615664
ناشر: Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 267
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Bilingual Education: From Compensatory to Quality Schooling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش دو زبانه: از آموزش جبرانی تا با کیفیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آموزش دوزبانه: از آموزش جبرانی تا آموزش با کیفیت، ویرایش دوم هدف اصلی خود را از ترکیب تحقیق در مورد آموزش دوزبانه موفق حفظ می کند تا نشان دهد که آموزش دو زبانه با کیفیت ممکن و مطلوب است. یافتههای طیف وسیعی از مطالعات برای ارائه تصویر واضحی از آموزش دو زبانه در مدارس امروزی و درک حرفهای از مبانی و مسائل پیرامون برنامههای آموزش دوزبانه ادغام شدهاند. توصیه های ارائه شده مبنایی جامع برای برنامه ریزی، توسعه، بهبود و ارزیابی برنامه های دوزبانه ارائه می کند. برای وضوح، این توصیهها با توجه به کل مدرسه، برنامه درسی و کلاس درس مورد بحث قرار میگیرند، اما تاکید میشود که آنها باید به روشی جامع اعمال شوند زیرا به یکدیگر وابسته هستند. همه مربیانی که با دانشآموزان دوزبانه کار میکنند یا میخواهند کار کنند - معلمان کلاس، مدیران، و توسعهدهندگان برنامههای درسی - اطلاعات این متن را ضروری میدانند و از رویکرد ساده و سبک خواندن آسان قدردانی خواهند کرد. جدید در ویرایش دوم: • از اولین نسخه، ماریا بریسک در پروژه هایی شرکت داشته است که به او اجازه می دهد تفکر خود را در مورد موفقیت اصلاح کند، موفقیت را مستند کند، و به توسعه برنامه ای با استفاده از ویژگی های برنامه های موفق به عنوان راهنما کمک کند. علاوه بر این، چرخش رویدادها در چند سال گذشته عمیقاً آموزش دوزبانه در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده است. این نسخه جدید همه این تغییرات را منعکس می کند. • فصل 1 جدید، پیگیری تحصیل موفق، شامل تعریف موفقیت است که محتوای کتاب را مشخص می کند، و مروری بر چگونگی تغییر تحقیق در مورد آموزش دوزبانه. • فصل 2، بحث آموزش دو زبانه، به طور اساسی برای رسیدگی به تغییرات عمده در جمعیت شناسی و قوانین تجدید نظر شده است. • فصل 3، عوامل زمینه ای و فردی: پشتیبانی ها و چالش ها، به روز شده است تا شامل تحقیقات جدید مهم در مورد عوامل بیرونی و درونی مؤثر بر یادگیرندگان و بخش جدیدی در مورد همسالان باشد. • فصل 4، ایجاد یک مدرسه خوب سازماندهی و به روز شده است. • فصل 5، ایجاد برنامه درسی با کیفیت، به روز شده است، به ویژه بخش های مربوط به حوزه های محتوای آموزشی و ارزشیابی. • فصل 6، ایجاد آموزش با کیفیت، شامل مطالب جدید گسترده ای در بخش های \"آموزش زبان انگلیسی و به زبان انگلیسی\" و \"آموزش دانش آموزان با تحصیلات محدود\" است. و تجزیه و تحلیل اینکه چگونه چارچوب آموزش با کیفیت می تواند به عنوان راهنما برای کمک به ایجاد یک برنامه جدید استفاده شود. عملی ساختن ایجاد آموزش دوزبانه با کیفیت، احتمالات و مشکلات را نشان می دهد. مستندسازی این فرآیند نیاز به همکاری و حمایت برای دستیابی به آموزش با کیفیت را برجسته می کند.
Bilingual Education: From Compensatory to Quality Schooling, Second Edition maintains its original purpose of synthesizing the research on successful bilingual education in order to demonstrate that quality bilingual education is possible and desirable. Findings from a wide range of studies are integrated to provide a clear picture of bilingual education in today's schools, and a professional understanding of the foundations and issues surrounding bilingual education programs. The recommendations offered provide a comprehensive basis for planning, developing, improving, and evaluating bilingual programs. For clarity, these recommendations are discussed with respect to the whole school, the curriculum, and the classroom, but it is stressed that they need to be applied in a holistic way because they depend on each other. All educators who work or will work with bilingual students—classroom teachers, administrators, and curricula developers—will find the information in this text essential and will appreciate the straightforward approach and easy reading style. New in the Second Edition: • Since the first edition, Maria Brisk has been involved in projects that allowed her to refine her thinking on success, to document success, and to help develop a program using the characteristics of successful programs as a guide. In addition, the turn of events in the past several years has deeply affected bilingual education in the United States. This new edition reflects all of these changes. • A new Chapter 1, Pursuing Successful Schooling, includes the definition of success that frames the content of the book, and a review of how the research on bilingual education has changed. • Chapter 2, Bilingual Education Debate, is substantially revised to address major changes in demographics and legislation. • Chapter 3, Contextual and Individual Factors: Supports and Challenges, is updated to include important new research on the external and internal factors affecting learners and a new section on peers. • Chapter 4, Creating a Good School is reorganized and updated. • Chapter 5, Creating Quality Curriculum, is updated throughout, particularly the sections on teaching content areas and assessment. • Chapter 6, Creating Quality Instruction, includes extensive new material in the sections on "Teaching English and In English" and "Teaching Students with Limited Schooling." • Chapter 7, Beyond the Debate, has an extensive new section describing and analyzing how the framework for quality education can be used as a guide to help create a new program. Putting to practice the creation of creating quality bilingual education demonstrates the possibilities and the difficulties. Documenting this process highlights the need for collaboration and support in order to achieve quality education.
Book Cover......Page 1
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Preface......Page 10
Acknowledgments......Page 14
1 Pursuing Successful Schooling......Page 16
2 Bilingual Education Debate......Page 30
3 Contextual and Individual Factors: Support and Challenges......Page 71
4 Creating a Good School......Page 111
5 Creating Quality Curricula......Page 151
6 Creating Quality Instruction......Page 179
7 Beyond the Debate......Page 214
References......Page 229
Author Index......Page 256
Subject Index......Page 264