دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Marina Moskowitz. Marlis Schweitzer
سری:
ISBN (شابک) : 0230615600, 9780230615601
ناشر: Palgrave Macmillan
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 249
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات گواهی در بازار آمریکا: شبیه سازی، هویت، جامعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به بررسی تاریخچه و عملکرد تبلیغات گواهی در ایالات متحده از اواسط قرن نوزدهم تا به امروز می پردازد و به کمبود شگفت انگیزی در مورد این ابزار بازاریابی پایدار و فراگیر می پردازد. نویسندگانی که در اینجا گردآوری شدهاند، با توجه به اینکه مصرفکنندگان نه قربانی و نه دشمن توانمند رویههای شرکتی هستند، با بررسی اینکه چگونه توصیفات مذاکرات بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان را میانجیگری میکنند و نگرشهای فرهنگی مدرن در مورد هویت اجتماعی، توصیهها را شکل میدهند، به تحقیقات جدیدی در تقاطع تاریخ فرهنگی و تجاری کمک میکنند. ، جامعه، افراد مشهور و مصرف کالاها و خدمات با نام تجاری.
This book explores the history and practice of testimonial advertising in the United States from the mid-nineteenth century to the present day, addressing a surprising lack of scholarship on this enduring and pervasive marketing tool. Treating consumers as neither the victims nor the empowered foes of corporate practices, the authors gathered here contribute to new scholarship at the intersection of cultural and business history by examining how testimonials mediate negotiations between producers and consumers and shape modern cultural attitudes about social identity, advice, community, celebrity, and the consumption of brand-name goods and services.