ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community

دانلود کتاب تبلیغات گواهی در بازار آمریکا: شبیه سازی، هویت، جامعه

Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community

مشخصات کتاب

Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230615600, 9780230615601 
ناشر: Palgrave Macmillan 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 249 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Testimonial Advertising in the American Marketplace: Emulation, Identity, Community به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات گواهی در بازار آمریکا: شبیه سازی، هویت، جامعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات گواهی در بازار آمریکا: شبیه سازی، هویت، جامعه

این کتاب به بررسی تاریخچه و عملکرد تبلیغات گواهی در ایالات متحده از اواسط قرن نوزدهم تا به امروز می پردازد و به کمبود شگفت انگیزی در مورد این ابزار بازاریابی پایدار و فراگیر می پردازد. نویسندگانی که در اینجا گردآوری شده‌اند، با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان نه قربانی و نه دشمن توانمند رویه‌های شرکتی هستند، با بررسی اینکه چگونه توصیفات مذاکرات بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را میانجی‌گری می‌کنند و نگرش‌های فرهنگی مدرن در مورد هویت اجتماعی، توصیه‌ها را شکل می‌دهند، به تحقیقات جدیدی در تقاطع تاریخ فرهنگی و تجاری کمک می‌کنند. ، جامعه، افراد مشهور و مصرف کالاها و خدمات با نام تجاری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explores the history and practice of testimonial advertising in the United States from the mid-nineteenth century to the present day, addressing a surprising lack of scholarship on this enduring and pervasive marketing tool. Treating consumers as neither the victims nor the empowered foes of corporate practices, the authors gathered here contribute to new scholarship at the intersection of cultural and business history by examining how testimonials mediate negotiations between producers and consumers and shape modern cultural attitudes about social identity, advice, community, celebrity, and the consumption of brand-name goods and services.





نظرات کاربران