ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب NSTA Guide to Planning School Science Facilities (PB149E2)

دانلود کتاب راهنمای NSTA برای برنامه ریزی امکانات علمی مدرسه (PB149E2)

NSTA Guide to Planning School Science Facilities (PB149E2)

مشخصات کتاب

NSTA Guide to Planning School Science Facilities (PB149E2)

ویرایش: 2 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1933531088, 9781933531083 
ناشر: National Science Teachers Association 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 160 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب NSTA Guide to Planning School Science Facilities (PB149E2) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای NSTA برای برنامه ریزی امکانات علمی مدرسه (PB149E2) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای NSTA برای برنامه ریزی امکانات علمی مدرسه (PB149E2)

فضاهای علم آموزی با کلاس های عمومی متفاوت است. بنابراین اگر مدرسه شما در حال برنامه ریزی برای ساخت یا بازسازی است، به راهنمای کاملاً به روز شده NSTA برای برنامه ریزی امکانات علمی مدرسه نیاز دارید. این منبع قطعی برای هر مدرسه K - 12 است که به دنبال فضای علمی ایمن و مؤثر بدون اشتباهات پرهزینه و وقت گیر است. جدید در این نسخه، فصلی است در مورد مدارس "سبز"، از جمله نحوه تفکر خارج از دیوار سنتی و استفاده از کل زمینه برای تشویق مسئولیت زیست محیطی در دانش آموزان. راهنمای اصلاح شده همچنین پوشش های به روز ضروری را ارائه می دهد: اطلاعات عملی در مورد طراحی آزمایشگاه و اتاق عمومی، اولویت های بودجه، ملاحظات فضا، و اثاثیه. مراحل فرآیند برنامه ریزی برای تأسیسات علمی جدید و نوسازی شده؛ روندهای فعلی و جهت گیری های آینده در آموزش علم و ایمنی، دسترسی و دستورالعمل های قانونی؛ و ضمیمه های دقیق در مورد برنامه ریزی نیازهای تجهیزات، ابعاد کلاس درس، و تحقیقات جدید ایمنی، به علاوه ممیزی امکانات علمی به روز شده. راهنمای NSTA برای برنامه‌ریزی تسهیلات علمی مدرسه به معلمان علوم، هماهنگ‌کنندگان ناحیه، مدیران مدارس، هیئت‌های آموزشی و معماران مدرسه کمک می‌کند تا این تفاوت‌ها را درک کنند و امکانات علمی را توسعه دهند که برای سال‌های آینده به دانش‌آموزان خدمت خواهند کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Science-learning spaces are different from general-purpose classrooms. So if your school is planning to build or renovate, you need the fully updated NSTA Guide to Planning School Science Facilities. It's the difinitive resource for every K - 12 school that seeks safe, effective science space without costly, time-consuming mistakes. New to this edition is a chapter on "green" schools, including how to think outside the traditional wall and use the entire grounds to encourage environmental responsibility in students. The revised guide also provides essential up-to-date coverage such as: practical information on laboratory and general room design, budget priorities, space considerations, and furnishings; stages of the planning process for new and renovated science facilities; current trends and future directions in science education and safety, accessibility, and legal guidelines; and detailed appendices about equipment-needs planning, classroom dimensions, and new stafety research, plus an updated science facililties audit. NSTA Guide to Planning School Science Facilities will help science teachers, district coordinators, school administrators, boards of education, and schoolhouse architects understand those differences and develop science facilities that will serve students for years to come.





نظرات کاربران