ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Das ServPay-Konzept

دانلود کتاب بازاریابی مجموعه‌های ترکیبی خدمات: مفهوم ServPay

Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Das ServPay-Konzept

مشخصات کتاب

Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Das ServPay-Konzept

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642128295, 9783642128301 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 341 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی مجموعه‌های ترکیبی خدمات: مفهوم ServPay: مدیریت/کسب و کار برای حرفه ای ها، بازاریابی، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Das ServPay-Konzept به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی مجموعه‌های ترکیبی خدمات: مفهوم ServPay نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی مجموعه‌های ترکیبی خدمات: مفهوم ServPay



برای فرار از رقابت شدید و کاهش حاشیه سود در تجارت غیرنقدی، تولیدکنندگان کالاهای صنعتی به طور فزاینده ای مزایای غیر نقدی خود را به همراه خدمات اضافی به عنوان بسته های خدمات ترکیبی بازاریابی می کنند. به دلیل مشکلات مربوط به انتخاب خاص، قیمت گذاری و ارائه کارآمد بسته های خدمات ترکیبی، پتانسیل اقتصادی کسب و کار خدمات صنعتی در عمل - به ویژه توسط SME ها - در حال حاضر بسیار کمتر از آنچه ممکن است مورد بهره برداری قرار می گیرد. در زمینه این مشکل، این کتاب با مفهوم ServPay و راه حل نرم افزار H2-ServPay مربوطه اطلاعات و پیشنهادات ارزشمندی را برای بازاریابی اقتصادی بسته های خدمات ترکیبی ارائه می دهد و بنابراین می تواند به افزایش رقابت تولید کنندگان کالاهای صنعتی ارائه دهنده خدمات کمک کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Um sich dem intensiven Wettbewerb und dem daraus resultierenden Margenverfall im Sachleistungsgeschäft zu entziehen, gehen Industriegüterproduzenten vermehrt dazu über, ihre Sachleistungen integriert mit zusätzlichen Dienstleistungen als hybride Leistungsbündel zu vermarkten. Aufgrund von Problemen bei der konkreten Auswahl, Bepreisung und effizienten Erbringung von hybriden Leistungsbündeln werden die wirtschaftlichen Potenziale des industriellen Dienstleistungsgeschäfts in der Praxis – insbesondere von KMUs – derzeit jedoch weitaus weniger ausgeschöpft, als dies möglich wäre. Vor dem Hintergrund dieser Problematik liefert dieses Buch mit dem ServPay-Konzept und der entsprechenden H2-ServPay Softwarelösung wertvolle Hinweise und Vorschläge zur wirtschaftlichkeitsorientierten Vermarktung hybrider Leistungsbündel und kann somit einen Beitrag zur Steigerung der Wettbewerbsfähigkeit dienstleistender Industriegüterhersteller leisten.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 1-14
Hybride Leistungsbündel....Pages 1-11
Der KKV® als Orientierungsrahmen für das Management hybrider Leistungsbündel....Pages 13-27
Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Die Anbieterperspektive....Pages 29-74
Vermarktung hybrider Leistungsbündel: Die Nachfragerperspektive....Pages 75-162
Integrierte Softwareunterstützung der Vermarktung hybrider Leistungsbündel....Pages 163-267
Verbesserung der Erlöse: Nutzenkommunikation für hybride Leistungsbündel....Pages 269-298
Management Summary....Pages 299-303
Back Matter....Pages 305-335




نظرات کاربران