ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Chemical Consequences

دانلود کتاب پیامدهای شیمیایی

Chemical Consequences

مشخصات کتاب

Chemical Consequences

دسته بندی: پزشکی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780813534138, 0813534135 
ناشر: Rutgers University Press 
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 215 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیامدهای شیمیایی: رشته های پزشکی، سم شناسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Chemical Consequences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیامدهای شیمیایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیامدهای شیمیایی

فریکل (جامعه شناسی، Tulane U.) یک جنبش اجتماعی دانشمندان را بررسی می کند که به مطالعه سم شناسی ژنتیکی تبدیل شد. هنگامی که گروهی از دانشمندان متوجه شدند که مواد شیمیایی مصنوعی می توانند ساختارهای ژنتیکی را تغییر دهند، فعال شدند، شبکه ای از محققان و سیاستمداران را توسعه دادند، بودجه ایجاد کردند، و مقالات و کتاب هایی را منتشر کردند که علم بهداشت محیط را تعریف می کردند. فریکل توضیح می‌دهد که چگونه محققان جهش‌ها باید جهش‌های ناشی از مواد شیمیایی مصنوعی را با دقت متمایز می‌کردند و روش‌های جدیدی برای به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده‌ها توسعه می‌دادند. نتایج به قدری نگران کننده و متقاعد کننده بود که دانشمندان توانستند از کمک دیگران با تخصص در یک جنبش اجتماعی منحصر به فرد بر اساس شواهد و نه واکنش احساسی صرف استفاده کنند. آنها سپس شروع به کار در عرصه سیاسی برای اطلاع رسانی به کسانی کردند که سیاست زیست محیطی را اتخاذ کردند. ضمائم شامل فهرستی از دانشمندانی است که در این مطالعه با آنها مصاحبه شده است و جدول زمانی وقایع از آغاز جنبش در سال 1964 تا 1976.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Frickel (sociology, Tulane U.) examines a scientists' social movement that became the study of genetic toxicology. As a group of scientists became aware that synthetic chemicals could change genetic structures, they became activists, developing a network of researchers and politicians, establishing funding, and publishing articles and books that came to define environmental health science. Frickel explains how researchers on mutations had to carefully differentiate those caused by synthetic chemicals, developing new methods of acquiring and analyzing data. The results were so alarming, and convincing, that the scientists were able to enlist the aid of others with expertise into a unique social movement based on evidence rather than mere emotional reaction; they then began to work within the political arena to inform those who made environmental policy. Appendices include a list of scientists interviewed in this study and a timeline of events from the beginnings of the movement in 1964 through 1976.





نظرات کاربران