ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Researching Children's Perspectives

دانلود کتاب تحقیق در مورد دیدگاه های کودکان

Researching Children's Perspectives

مشخصات کتاب

Researching Children's Perspectives

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335202802, 0335232132 
ناشر: Open University Pres 
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 92 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Researching Children's Perspectives به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تحقیق در مورد دیدگاه های کودکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تحقیق در مورد دیدگاه های کودکان

"این کتابی است که به مرور زمان به آن بازخواهم گشت. حاوی پیامی قدرتمند و قدرتمند در مورد وظیفه تحقیق در مورد دیدگاه های کودکان است... (این کتاب شایسته یافتن مکانی خودکار در کتابخانه های اتاق کارکنان است. من با خوشحالی آن را توصیه کردم. " - حمایت از یادگیری" دهه 1990 با تاکید روزافزون، در زمینه های مختلف حرفه ای، بر کسب نظرات مشتریان، از جمله کودکان، مشخص شده است. حقوق کودک.این کتاب به مسائل و کاربردهای پیرامون دستیابی به نظرات کودکان به ویژه در زمینه پژوهشی می پردازد.کتاب به طور عمدی و صریح موضعی کثرت گرایانه دارد و وجه تمایز آن مبتنی بر بررسی مسائل روش شناختی مربوط به مجموعه کتاب است. دیدگاه های کودکان و کاربردهای عملی این کتاب حول دو بخش اصلی ساختار یافته است.بخش اول به بررسی پنج جنبه از مسائل نظری و مفهومی (مسائل اخلاقی و آیین نامه های رفتاری، حقوق کودکان، دیدگاه حقوقی، ابعاد رشد و مسائل جامعه شناختی) می پردازد. بخش 2 نشان می دهد این جنبه ها با تمرکز بر روش ها و کاربردها در به دست آوردن دیدگاه کودکان در پروژه های خاص. هدف این کتاب محققین و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی، علوم اجتماعی، آموزش، بهداشت و حقوق است. همچنین برای طیف وسیعی از متخصصان درگیر در برانگیختن نظرات کودکان (مانند روانشناسان، معلمان، مددکاران اجتماعی، کارکنان پزشکی و پلیس) ارزشمند خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

"This is a book which I will return to over time. It carries a powerful, and empowering, message about the task of researching children's views...(It) deserves to find an automatic place in staffroom libraries. I happily recommed it." - Support for Learning" The 1990s have been marked by a growing emphasis, in various professional contexts, on obtaining the views of clients, including children. This position is an international one, shared across the developed world, and encapsulated in the UN Convention on the rights of the child. This book addresses the issues and practicalities surrounding the obtaining of children's views, particularly in the research context. The book takes a deliberately and explicitly pluralist stance. Its distinctiveness rests on the scrutiny of methodological issues pertaining to the collection of children's views and practical applications. The book is structured around two main sections. Section 1 examines five aspects of theoretical and conceptual issues (ethical issues and codes of conduct, children's rights, the legal perspective, developmental dimensions and sociological issues). Section 2 illustrates these aspects by focusing on methods and applications in obtaining children's views in specific projects. The book is aimed at researchers and graduate students in psychology, social sciences, education, health and law. It will also be of value to a range of professionals involved in eliciting children's views (e.g. psychologists, teachers, social workers, medical workers and the police).



فهرست مطالب


Content: Section one: Theoretical and conceptual issues Introduction Researching children's perspectives ethical issues The United Nations Convention on the rights of the child giving children a voice Researching children's perspectives legal issues Researching children's perspectives a psychological dimension Researching children's perspectives a sociological dimension Section two: Practical applications Children and young people and care proceedings A matter of life and death a reflective account of two examples of practitioner research into children's understanding and experience of death and bereavement The educational self-perception of children with Down syndrome Research involving children with severe learning difficulties Let's do it properly inviting children to be researchers Researching 8-13 year olds' perspectives on their experience of religion A 'risky' business researching the health beliefs of children and young children Collecting the views of young people with moderate learning difficulties Falling out of school a young woman's reflections on her chequered experience of schooling Section three: Overview Appendices References Index.




نظرات کاربران