دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Edited by Jonathan Harris
سری:
ISBN (شابک) : 0853237395, 9780853237396
ناشر: Liverpool University Press
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 110
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 20 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Art, money, parties: new institutions in the political economy of contemporary art به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هنر، پول، احزاب: نهادهای جدید در اقتصاد سیاسی هنر معاصر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از تیت مدرن جدید تا دوسالانه DIA: Beacon و لیورپول، هنر بصری معاصر بیش از هر زمان دیگری در موسسات برجسته عمومی و اشکال جدید حمایت، اعم از کمیسیونهای عمومی یا حمایتهای مالی شرکتها درگیر شده است. در هنر، پول، احزاب، چهرههای مشهور دنیای هنر - از جمله هنرمندان، دلالها و گالریداران - به پژوهشگران میپیوندند تا این چهرههای نهادی جدید هنر معاصر، تأثیر آنها بر هنر و هنرمندان و چگونگی تأثیرگذاری آنها بر آینده را بررسی کنند. از هنر. مقالات این مجموعه، که در کنفرانسی که توسط تیت لیورپول و دانشگاه لیورپول سازماندهی شده است، سرچشمه گرفته است، مواضع مکرر بحث برانگیزی در مورد نقش نهادهای جدید و حمایت از آن در جهان هنر معاصر ارائه می کند. برای مثال، در حالی که لوئیس بیگز، مدیر دوسالانه لیورپول، ارزیابی نسبتاً خوش بینانه ای از وضعیت هنر معاصر ارائه می دهد، محقق پل آشروود انتقادی کوبنده از کمیسیون های اخیر هنر عمومی منتشر می کند. از دیدگاههای مخالف، سدی کولز، صاحب گالری، تاریخچه مشارکت خود در دنیای هنر در دهه 1990 را مرور میکند و هنرمند استوارت هوم دیدگاهی کاملاً متضاد از ارزش هنری تولید شده در آن دهه ارائه میکند. با این حال، هنر، پول، احزاب، به جای تلاش برای ایجاد یک اجماع، در عوض تلاشی برای ترسیم موقعیت - و احتمالات - هنر معاصر در دورهای از حمایت و توجه عمومی رو به رشد است. علاقه پر جنب و جوش و فزاینده به هنر معاصر - که با موفقیت مؤسسات مورد بررسی مشهود است - باعث می شود هنر، پول، احزاب سهم به موقع و ضروری در هر بحثی در مورد حال و آینده هنر باشد.
From the phenomenally successful new Tate Modern to the DIA: Beacon and Liverpool Biennial, contemporary visual art seems more than ever enmeshed in prominent public institutions and new forms of patronage, whether public commissions or corporate sponsorships. In Art, Money, Parties, renowned figures from the art world--including artists, dealers, and gallery owners--join scholars to consider these new institutional faces of contemporary art, their influence on art and artists, and how they affect the future of art. The essays in this collection, which originated at a conference organized by Tate Liverpool and the University of Liverpool, offer frequently contentious positions on the role of new institutions and patronage in the world of contemporary art. For example, while Liverpool Biennial director Lewis Biggs delivers a fairly optimistic assessment of the state of contemporary art, scholar Paul Usherwood unleashes a scathing critique of recent public art commissions. From opposing perspectives, gallery owner Sadie Coles reviews the history of her own involvement in the art world during the 1990s, and artist Stewart Home offers a sharply contrasting view of the value of the art produced in that decade. Rather than an attempt to craft a consensus, though, Art, Money, Parties is instead an effort to map out the position of--and possibilities for--contemporary art in a period of growing public sponsorship and attention. The vibrant, growing interest in contemporary art--evidenced by the success of the institutions under consideration--makes Art, Money, Parties a timely and indispensable contribution to any debate on the present and future of art.