ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona

دانلود کتاب یهودیان، جامعه مسیحی و قدرت سلطنتی در بارسلون قرون وسطی

Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona

مشخصات کتاب

Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: History, Languages, and Cultures of the Spanish and Portuguese Worlds 
ISBN (شابک) : 0472115227, 9780472115228 
ناشر: University of Michigan Press 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 334 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب یهودیان، جامعه مسیحی و قدرت سلطنتی در بارسلون قرون وسطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب یهودیان، جامعه مسیحی و قدرت سلطنتی در بارسلون قرون وسطی

یهودیان، جامعه مسیحی، و قدرت سلطنتی در بارسلونای قرون وسطی، توسعه جامعه یهودی بارسلونا را از سال 1050 تا 1300 ردیابی می کند. الکا کلین این تصور رایج را که یهودیان قرون وسطی در انزوای نسبی از جامعه اطراف زندگی می کردند، به چالش می کشد، و وجود فرهنگ های مهم فرهنگی را استدلال می کند. زمینه مشترک بین یهودیان و مسیحیان، و مدل جدیدی برای درک استقلال جمعی یهودیان و رابطه بین یهودیان و حاکمان آنها پیشنهاد می کند. کلاین توسعه جامعه یهودی بارسلون را در دو زمینه دنبال می کند: توسعه موازی شهر بارسلون و تغییر رابطه پادشاه با جوامع شهری یهودی و مسیحی. تا اواخر قرن دوازدهم، جامعه یهودیان، مانند شهر مسیحی بارسلون، بیشتر توسط کنت های بارسلون به حال خود رها شد، که نه علاقه و نه قدرت دخالت در امور داخلی را داشتند. کلاین هم از منابع عبری و هم از منابع لاتین استفاده می کند تا تصویری از نخبگان جمعی ارائه دهد که قدرت آنها، عمدتاً غیررسمی، ناشی از نفوذ آنها در جامعه است. این سیستم در اواخر قرن دوازدهم در نتیجه گسترش مدیریت کمیته سلطنتی تغییر کرد. چهار خانواده یهودی از سمت خود به عنوان ضابط، حسابدار و منشی برای تحکیم قدرت در جامعه خود استفاده کردند. حکومت این نخبگان درباری کوتاه مدت بود. دو قسمت از درگیری های جمعی در اوایل قرن سیزدهم و افزایش فعالیت های سلطنتی منجر به تأسیس رژیم جدیدی از مقامات منتخب در سال 1241 شد. این کتاب با بررسی نخبگان جدید و پیامدهای افزایش مداخله سلطنتی در امور داخلی به پایان می رسد. استدلال اصلی یهودیان، جامعه مسیحی و قدرت سلطنتی در بارسلونای قرون وسطی این است که لازم است بین خودمختاری به طور پیش فرض تمایز قائل شد که ناشی از بی تفاوتی حاکم است که جامعه ای را برای اداره خود رها می کند. و استقلال با طراحی، تضمین شده توسط دخالت انتخابی سلطنتی. در برابر این دیدگاه که مداخله سلطنتی استقلال یهودی را تضعیف می‌کند، کلاین استدلال می‌کند که خودمختاری به طور پیش‌فرض باعث می‌شود که جامعه قدرت کافی برای اجرای تصمیماتش را نداشته باشد. از آنجایی که پادشاهان کاتالونیا عموماً در حمایت از ساختارهای موجود دخالت می کردند، خودمختاری با طراحی در واقع جامعه را تقویت می کرد. این کتاب به بحث های جاری در مورد رابطه بین فرهنگ های سه دین در شبه جزیره ایبری کمک می کند. این به مجموعه ای از پژوهش های اخیر می پیوندد که استدلال می کنند یهودیان و مسیحیان اروپای قرون وسطی دارای زمینه های مشترک فرهنگی قابل توجهی بودند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona traces the development of the Jewish community of Barcelona from 1050 to 1300. Elka Klein challenges the common perception that medieval Jews lived in relative isolation from the surrounding society, argues for the existence of significant cultural common ground between Jews and Christians, and proposes a new model for understanding Jewish communal autonomy and the relationship between Jews and their rulers. Klein traces the development of the Jewish community of Barcelona in two contexts: the parallel development of the city of Barcelona and the changing relationship of the king to urban communities, Jewish and Christian. Until the later twelfth century, the Jewish community, like the Christian city of Barcelona, was left mostly to its own devices by the counts of Barcelona, who had neither the interest nor the power to interfere in internal affairs. Klein draws on both Hebrew and Latin sources to offer a picture of a communal elite whose power, mostly informal, derived from their influence within the community. This system changed in the later twelfth century as a result of the expansion of comitial-royal administration. Four Jewish families used their positions as bailiffs, accountants, and secretaries to consolidate power within their community. The rule of this courtier elite was short lived; two episodes of communal conflict in the early thirteenth century and increased royal activism led to the institution of a new regime of elected officials in 1241. The book concludes with an examination of the new elite and the implications of increased royal interference in internal affairs. A central argument of Jews, Christian Society, and Royal Power in Medieval Barcelona is that it is necessary to distinguish between autonomy by default, resulting from the indifference of the ruler, who leaves a community to govern itself; and autonomy by design, guaranteed by selective royal interference. Against the view that royal interference undercut Jewish autonomy, Klein argues that autonomy by default left the community with insufficient power to enforce its decisions; because Catalan kings generally interfered in support of existing structures, autonomy by design in fact strengthened the community. This book contributes to ongoing debates about the relationship between the cultures of the three religions in the Iberian peninsula. It joins a body of recent scholarship arguing that medieval European Jews and Christians shared considerable cultural common ground.





نظرات کاربران