ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Mathematical Misconceptions: A Guide for Primary Teachers

دانلود کتاب باورهای غلط ریاضی: راهنمای معلمان ابتدایی

Mathematical Misconceptions: A Guide for Primary Teachers

مشخصات کتاب

Mathematical Misconceptions: A Guide for Primary Teachers

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1847874401, 9781847874412 
ناشر: Sage Publications Ltd 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Mathematical Misconceptions: A Guide for Primary Teachers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب باورهای غلط ریاضی: راهنمای معلمان ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب باورهای غلط ریاضی: راهنمای معلمان ابتدایی

به عنوان یک معلم ریاضیات متوسطه، این بینش قابل توجهی از تفکر دانش آموز پیدا کرده ام - به من اطلاعات پیش زمینه واضحی می دهد تا به من کمک کند در مورد کلاس هایم و تصورات غلط آنها فکر کنم و چگونه می توانم به کودکان کمک کنم تفکر آنها را توسعه دهند. - انجمن معلمان ریاضیات. ارتباط کودکان با اعداد و ریاضیات چگونه است؟ چگونه می توان به آنها کمک کرد تا آنها را درک کنند و آنها را درک کنند؟ مردم به ندرت نسبت به ریاضیات دوسوگرا هستند و رابطه عشق یا نفرت با موضوع و رویکرد ما دارند. تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. ما چگونه هستیم. بیشتر بخوانید...
محتوا: صفر: درک یک عدد به ظاهر متناقض / Anne D. Cockburn و Paul Parslow-Williams --
برابری: بدست آوردن تعادل مناسب / Paul Parslow-Williams و Anne D. Cockburn --
شروع کشف باورهای غلط / سارا هرکوویتز، دینا تیروش و پسیا تسامیر --
بینش کودکان در مورد شهود جمع، تفریق، ضرب و تقسیم / دینا تیروش، پسیا تسامیر و سارا هرشکویتز --
درست است یا غلط؟ بررسی تصورات نادرست در تقسیم / پسیا تسامیر، سارا هرشکویتز و دینا تیروش --
توسعه درکی از اکتساب مفاهیم اعداد توسط کودکان / آن دی. کاکبرن --
برجسته کردن فرآیندهای یادگیری / گراهام لیتلر و دارینا جیروتکوا - -
اعداد روزمره زیر ذره بین ریاضی / کارلو مارچینی و پائولا ویگی.
چکیده:
این کتاب باورهای غلط رایج در ریاضیات را از بین می برد و به معلمان کمک می کند تا درک موفقیت آمیزی داشته باشند. مشارکت یادگیری اعداد بیشتر بخوانید...< /span>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As a secondary teacher of mathematics I've found this a remarkable insight into the student's thinking - giving me clear background information to help me think about my classes and their misconceptions and how I could help the children develop their thinking' - Association of Teachers of Mathematics. How do children relate to numbers and mathematics? How can they be helped to understand and make sense of them? People are rarely ambivalent towards mathematics, having either a love or hate relationship with the subject, and our approach to it is influenced by a variety of factors. How we are ta. Read more...
Content: Zero: understanding an apparently paradoxical number / Anne D. Cockburn and Paul Parslow-Williams --
Equality: getting the right balance / Paul Parslow-Williams and Anne D. Cockburn --
Beginning to unravel misconceptions / Sara Hershkovitz, Dina Tirosh and Pessia Tsamir --
Insights into children's intuitions of addition, subtraction, multiplication and division / Dina Tirosh, Pessia Tsamir and Sara Hershkovitz --
Right or wrong? Exploring misconceptions in division / Pessia Tsamir, Sarah Hershkovitz and Dina Tirosh --
Developing an understanding of children's acquisition of number concepts / Anne D. Cockburn --
Highlighting the learning processes / Graham Littler and Darina Jirotková --
Everyday numbers under a mathematical magnifying glass / Carlo Marchini and Paola Vighi.
Abstract:
This book dispells the common misconceptions in maths and helps teachers inspire a succesful understanding and engagement of number learning Read more...




نظرات کاربران