ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Psychology, 4th Edition

دانلود کتاب روانشناسی، چاپ چهارم

Psychology, 4th Edition

مشخصات کتاب

Psychology, 4th Edition

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0273720104, 9780273720119 
ناشر: Pearson Education 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 1027 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 54 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب روانشناسی، چاپ چهارم: رشته های روانشناسی، روانشناسی عمومی، روانشناسی عمومی (نظریه)



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Psychology, 4th Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روانشناسی، چاپ چهارم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روانشناسی، چاپ چهارم

ویرایش چهارم روانشناسی به طور کامل اصلاح و به روز شده است تا پوشش جامعی از این زمینه ارائه دهد. این متن ایده‌ها و بحث‌های کلاسیک را با موضوعات و جنجال‌های پیشرفته مانند تأثیر لهجه بر اعتبار شاهد، رابطه بین باهوش بودن و ثروتمند بودن، خشونت و بیماری روانی و موارد دیگر گرد هم می‌آورد. در این نسخه چهارم، مسائل تاریخی و مفهومی در روانشناسی نیز برجسته شده است تا دانش آموزان را تشویق کند تا دیدگاه های مختلف را در نظر بگیرند، و اینکه این رشته چگونه تکامل یافته است. این متن مهیج با پشتیبانی غنی از مثال‌ها، تصاویر و عکس‌های کشیده شده از اروپا و سراسر جهان، دانش‌آموز را درگیر می‌کند و کمک ارزشمندی به یادگیری ارائه می‌کند. Psychology 4/e همراه با MyPsychLab، یک منبع مطالعه آنلاین تعاملی موجود در www.mypsychlab.co.uk برای دریافت یک برنامه مطالعه شخصی و کاوش در فعالیت‌های ویدیویی و صوتی، انیمیشن‌ها، به‌روزرسانی‌های تحقیقاتی، و مواد سؤال اضافی برای ادغام و ادغام، آزمایشی را انجام دهید. درک خود را بیشتر کنید


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The fourth edition of Psychology has been fully revised and updated throughout to provide a comprehensive coverage of the field. This text brings together classic ideas and debates with cutting edge issues and controversies such as the effect of accent on witness credibility, the relationship between being smart and being rich, violence and mental illness and much more. In this 4th edition, historical and conceptual issues in psychology are also highlighted to encourage students to consider different perspectives, and how the field has evolved. Richly supported by examples, illustrations and photos drawn from Europe and across the world, this stimulating text will engage the student and provide an invaluable aid to learning. Psychology 4/e comes with MyPsychLab, an interactive online study resource available from www.mypsychlab.co.uk Take a test to get a personalised study plan and explore video and audio activities, animations, research updates, and additional question material to consolidate and further your understanding.





نظرات کاربران