ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Customer Relationship Management, Second Edition

دانلود کتاب مدیریت ارتباط با مشتری، ویرایش دوم

Customer Relationship Management, Second Edition

مشخصات کتاب

Customer Relationship Management, Second Edition

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1856175227, 9781856175227 
ناشر: Butterworth-Heinemann 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 523 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت ارتباط با مشتری، ویرایش دوم: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، رفتار مصرف کننده



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Customer Relationship Management, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت ارتباط با مشتری، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت ارتباط با مشتری، ویرایش دوم

این عنوان دیدگاهی جامع از CRM ارائه می‌کند و استدلال می‌کند که ماهیت آن به استراتژی کسب‌وکار اساسی - توسعه و حفظ روابط بلندمدت و متقابلا سودمند با مشتریان مهم استراتژیک - مربوط می‌شود تا ابزارهای عملیاتی که به این اهداف دست می‌یابند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This title presents an holistic view of CRM, arguing that its essence concerns basic business strategy - developing and maintaining long-term, mutually beneficial relationships with strategically significant customers - rather than the operational tools which achieve these aims.





نظرات کاربران