ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication)

دانلود کتاب تبلیغات به عنوان ارتباط (مطالعات فرهنگ و ارتباطات)

Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication)

مشخصات کتاب

Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication)

ویرایش: Reprint 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415027810, 0203158342 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 1982 
تعداد صفحات: 206 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تبلیغات به عنوان ارتباط (مطالعات فرهنگ و ارتباطات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تبلیغات به عنوان ارتباط (مطالعات فرهنگ و ارتباطات)

به عنوان مصرف کننده، همه ما با تبلیغات به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود مواجه می شویم. با این حال، ما اغلب از شکل ظریف تر متقاعدسازی آن بی اطلاعیم. این کتاب به بررسی تبلیغات در جامعه مدرن می پردازد و تأثیر فرهنگی و اقتصادی آن را نیز بررسی می کند.
محتوا: جلد کتاب; عنوان؛ کپی رایت؛ فهرست؛ پیشگفتار سردبیر; پیشگفتار; سپاسگزاریها؛ معرفی؛ 1 خاستگاه و توسعه تبلیغات. 2 تبلیغات جدید; 3 رسانه های جدید; 4 اثرات تبلیغات; 5 تبلیغات به چه معناست؟ 6 نشانه شناسی و ایدئولوژی; 7 زبان تبلیغات; 8 لفاظی تبلیغات; نتیجه؛ ضمیمه I; ضمیمه II; ضمیمه III; ضمیمه IV; ضمیمه V; منابع؛ کتابشناسی - فهرست کتب؛ INDEX;
چکیده: همه ما به عنوان مصرف کننده با تبلیغات به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود مواجه می شویم. با این حال، ما اغلب از شکل ظریف تر متقاعدسازی آن بی اطلاعیم. این کتاب به بررسی تبلیغات در جامعه مدرن و همچنین بررسی تأثیر فرهنگی و اقتصادی آن می پردازد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As consumers, we all encounter advertising as part of our daily lives. However we are often unaware of its more subtle form of persuasion. This book examies advertising in modern society and also views its cultural and economic impact.
Content: BOOK COVER; TITLE; COPYRIGHT; CONTENTS; GENERAL EDITOR'S PREFACE; PREFACE; ACKNOWLEDGEMENTS; INTRODUCTION; 1 THE ORIGINS AND DEVELOPMENT OF ADVERTISING; 2 THE NEW ADVERTISING; 3 THE NEW MEDIA; 4 THE EFFECTS OF ADVERTISING; 5 WHAT DO ADVERTISEMENTS MEAN?; 6 SEMIOTICS AND IDEOLOGY; 7 THE LANGUAGE OF ADVERTISING; 8 THE RHETORIC OF ADVERTISING; CONCLUSION; APPENDIX I; APPENDIX II; APPENDIX III; APPENDIX IV; APPENDIX V; REFERENCES; BIBLIOGRAPHY; INDEX;
Abstract: As consumers, we all encounter advertising as part of our daily lives. However we are often unaware of its more subtle form of persuasion. This book examies advertising in modern society and also views its cultural and economic impact





نظرات کاربران