دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: Reprint
نویسندگان: Gillian Dyer
سری:
ISBN (شابک) : 0415027810, 0203158342
ناشر: Routledge
سال نشر: 1982
تعداد صفحات: 206
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising as Communication (Studies in Culture and Communication) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تبلیغات به عنوان ارتباط (مطالعات فرهنگ و ارتباطات) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به عنوان مصرف کننده، همه ما با تبلیغات به عنوان بخشی از زندگی
روزمره خود مواجه می شویم. با این حال، ما اغلب از شکل ظریف تر
متقاعدسازی آن بی اطلاعیم. این کتاب به بررسی تبلیغات در جامعه
مدرن می پردازد و تأثیر فرهنگی و اقتصادی آن را نیز بررسی می
کند.
محتوا: جلد کتاب; عنوان؛ کپی رایت؛ فهرست؛ پیشگفتار سردبیر;
پیشگفتار; سپاسگزاریها؛ معرفی؛ 1 خاستگاه و توسعه تبلیغات. 2
تبلیغات جدید; 3 رسانه های جدید; 4 اثرات تبلیغات; 5 تبلیغات به
چه معناست؟ 6 نشانه شناسی و ایدئولوژی; 7 زبان تبلیغات; 8 لفاظی
تبلیغات; نتیجه؛ ضمیمه I; ضمیمه II; ضمیمه III; ضمیمه IV; ضمیمه
V; منابع؛ کتابشناسی - فهرست کتب؛ INDEX;
چکیده: همه ما به عنوان مصرف کننده با تبلیغات به عنوان بخشی از
زندگی روزمره خود مواجه می شویم. با این حال، ما اغلب از شکل ظریف
تر متقاعدسازی آن بی اطلاعیم. این کتاب به بررسی تبلیغات در جامعه
مدرن و همچنین بررسی تأثیر فرهنگی و اقتصادی آن می پردازد
As consumers, we all encounter advertising as part of our daily
lives. However we are often unaware of its more subtle form of
persuasion. This book examies advertising in modern society and
also views its cultural and economic impact.
Content: BOOK COVER; TITLE; COPYRIGHT; CONTENTS; GENERAL
EDITOR'S PREFACE; PREFACE; ACKNOWLEDGEMENTS; INTRODUCTION; 1
THE ORIGINS AND DEVELOPMENT OF ADVERTISING; 2 THE NEW
ADVERTISING; 3 THE NEW MEDIA; 4 THE EFFECTS OF ADVERTISING; 5
WHAT DO ADVERTISEMENTS MEAN?; 6 SEMIOTICS AND IDEOLOGY; 7 THE
LANGUAGE OF ADVERTISING; 8 THE RHETORIC OF ADVERTISING;
CONCLUSION; APPENDIX I; APPENDIX II; APPENDIX III; APPENDIX IV;
APPENDIX V; REFERENCES; BIBLIOGRAPHY; INDEX;
Abstract: As consumers, we all encounter advertising as part of
our daily lives. However we are often unaware of its more
subtle form of persuasion. This book examies advertising in
modern society and also views its cultural and economic impact