ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Third Sector in Europe: Prospects and challenges (Routledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations)

دانلود کتاب بخش سوم در اروپا: چشم‌اندازها و چالش‌ها (مطالعات راتلج در مدیریت سازمان‌های داوطلبانه و غیرانتفاعی)

The Third Sector in Europe: Prospects and challenges (Routledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations)

مشخصات کتاب

The Third Sector in Europe: Prospects and challenges (Routledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations)

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415423392, 9780415423397 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 386 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Third Sector in Europe: Prospects and challenges (Routledge Studies in the Management of Voluntary and Non-Profit Organizations) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بخش سوم در اروپا: چشم‌اندازها و چالش‌ها (مطالعات راتلج در مدیریت سازمان‌های داوطلبانه و غیرانتفاعی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بخش سوم در اروپا: چشم‌اندازها و چالش‌ها (مطالعات راتلج در مدیریت سازمان‌های داوطلبانه و غیرانتفاعی)

نقش بخش سوم در جامعه اروپا موضوعی بسیار موضوعی است، زیرا هم دولت ها و هم اتحادیه اروپا همچنان به بررسی نقش این سازمان ها در ارائه خدمات عمومی ضروری می پردازند. این کتاب تحقیقات معاصر را در این زمینه نوظهور ارائه می‌کند و سهم این بخش مهم را در جامعه اروپایی و همچنین چالش‌های کلیدی که این بخش و سازمان‌های اجزای آن در انجام این مشارکت با آن روبرو هستند را بررسی می‌کند. این جلد برای اولین بار مجموعه ای از دیدگاه های چالش برانگیز در مورد نقش و واردات بخش سوم برای جامعه اروپایی را از رشته های مختلف از جمله اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، مدیریت و سیاست عمومی گرد هم می آورد. حوزه های تحت پوشش شامل جامعه مدنی و دموکراسی بخش سوم، روابط با دولت، تأثیر آن بر سیاست های اجتماعی و عمومی، رشد شرکت های اجتماعی و سازمان های ترکیبی به عنوان عناصر کلیدی این بخش و چالش های آینده این بخش در اروپا است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The role of the Third Sector within European society is an extremely topical subject, as both governments and the EU continue to consider the role these organizations can play in providing essential public services. This book presents contemporary research into this emerging area, exploring the contribution of this important sector to European society as well as the key challenges that the sector and its components organizations face in making this contribution. This volume brings together for the first time a range of challenging perspectives upon the role and import of the Third Sector for European society from a variety of disciplines – including economics, sociology, political science, management and public policy. Areas covered include the Third Sector civil society and democracy, relationships with government, its impact on social and public policy, the growth of social enterprise and of hybrid organizations as key elements of the sector and the future challenges for the sector in Europe.



فهرست مطالب

Book Cover......Page 1
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Illustrations......Page 9
Contributors......Page 11
Part I: Introduction......Page 14
1 Key issues for the third sector in Europe......Page 16
Part II: Civil society, social capital and democracy......Page 20
2 The third sector and civil society......Page 22
3 Where does social capital come from?......Page 39
4 The role of Romanian NGOs in the democratization process of the society after 1990......Page 66
Part III: The third sector and public policy......Page 80
5 Welfare architecture and voluntarism: Or why ‘changing the welfare mix’ means different things in different contexts......Page 82
6 The third sector and the social inclusion agenda: The role of social enterprises in the field of work integration......Page 100
Part IV: Delivering public services......Page 116
7 The third sector and the delivery of public services: An evaluation of different meta-theoretical perspectives......Page 118
8 The third sector and the provision of public services in Slovakia......Page 131
9 The innovative capacity of voluntary and community organizations: Exploring the organizational and environmental contingencies......Page 147
Part V: Co-production......Page 170
10 Co-production, the third sector and functional representation in Sweden......Page 172
11 Co-governance and co-production: From the social enterprise towards the public–private co-enterprise......Page 196
Part VI: Third sector–governmental relationships......Page 222
12 The evolving state–third sector relations in Turkey: From subservience to partner status?......Page 224
13 The uneasy partnership of the state and the third sector in the Czech Republic......Page 243
14 Institutionalising relationships between government and the third sector: The case of the Estonian “Compact”......Page 269
Part VII: The rise of hybrid organizations......Page 290
15 Hybrid organisations: Background, concept, challenges......Page 292
16 Teachers and middle managers in a hybrid educational sector......Page 306
Part VIII: Social enterprise......Page 320
17 The role of social enterprises in Europe: A core element or a distraction in the provision of public services?......Page 322
18 Social co-operatives for persons with mental health problems in Greece: A Specific form of Social Enterprise......Page 340
Part IX: Conclusions......Page 352
19 The economic analysis of non-profit organisations’ management......Page 354
20 Conclusions: The state of our knowledge and future challenges......Page 370
Index......Page 384




نظرات کاربران