ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Plato and the Virtue of Courage

دانلود کتاب افلاطون و فضیلت شجاعت

Plato and the Virtue of Courage

مشخصات کتاب

Plato and the Virtue of Courage

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0801884691, 9780801889493 
ناشر: The Johns Hopkins University Press 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 222 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Plato and the Virtue of Courage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب افلاطون و فضیلت شجاعت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب افلاطون و فضیلت شجاعت

افلاطون و فضیلت شجاعت بحث های معاصر شجاعت را به تصویر می کشد و گزارشی جدید و بحث برانگیز از برخورد افلاطون از این مفهوم ارائه می دهد. لیندا آر. ربیعه دو بحث موضوعی اصلی افلاطون در مورد شجاعت را در لاچس و جمهوری بررسی می کند و متوجه می شود که این دو گفت و گو با هم برخوردی منسجم و یکپارچه از شجاعت به دست می دهند که سوالات آزاردهنده مختلفی را بررسی می کند: آیا شجاعت را می توان از عدالت جدا کرد؟ تا شخص بتواند در حین پیشبرد یک هدف ناعادلانه شجاعانه عمل کند؟ آیا شجاعت را به طور مشروع می توان فضیلت نامید؟ عقل چه نقشی در شجاعت دارد؟ شجاعت چه نقشی در خرد دارد؟ بر اساس ارائه افلاطون، رابعه استدلال می کند که یک نسخه تصفیه شده از شجاعت قهرمانانه سنتی، با وجود افراط و تفریط های خاص که مستعد آن است، به چند دلیل ارزش تجلیل و پرورش دارد. مهم‌ترین آنها این است که با تسهیل در جستجوی خرد، چنین شجاعتی می‌تواند پایه‌ای اساسی برای شجاعت‌هایی که سزاوارترین نام هستند فراهم کند. (2007)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Plato and the Virtue of Courage canvasses contemporary discussions of courage and offers a new and controversial account of Plato's treatment of the concept. Linda R. Rabieh examines Plato's two main thematic discussions of courage, in the Laches and the Republic, and discovers that the two dialogues together yield a coherent, unified treatment of courage that explores a variety of vexing questions: Can courage be separated from justice, so that one can act courageously while advancing an unjust cause? Can courage be legitimately called a virtue? What role does wisdom play in courage? What role does courage play in wisdom? Based on Plato's presentation, Rabieh argues that a refined version of traditional heroic courage, notwithstanding certain excesses to which it is prone, is worth honoring and cultivating for several reasons. Chief among these is that, by facilitating the pursuit of wisdom, such courage can provide a crucial foundation for the courage most deserving of the name. (2007)





نظرات کاربران