ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Capstone Design Courses: Producing Industry-Ready Biomedical Engineers

دانلود کتاب دوره های طراحی Capstone: تولید مهندسان بیومدیکال آماده برای صنعت

Capstone Design Courses: Producing Industry-Ready Biomedical Engineers

مشخصات کتاب

Capstone Design Courses: Producing Industry-Ready Biomedical Engineers

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Synthesis Lectures on Biomedical Engineering 
ISBN (شابک) : 1598292927, 9781598292923 
ناشر: Morgan and Claypool Publishers 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 84 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 486 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Capstone Design Courses: Producing Industry-Ready Biomedical Engineers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دوره های طراحی Capstone: تولید مهندسان بیومدیکال آماده برای صنعت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دوره های طراحی Capstone: تولید مهندسان بیومدیکال آماده برای صنعت

احتمالاً درس طراحی کپستون ارشد مهندسی زیست پزشکی مهم ترین درسی است که دانشجویان کارشناسی مهندسی زیست پزشکی می گذرانند. این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا آنچه را که در سال های گذشته آموخته اند به کار گیرند. مهارت های ارتباطی (کتبی، شفاهی و گرافیکی)، بین فردی (کار تیمی، مدیریت تعارض و مذاکره)، مدیریت پروژه و مهارت های طراحی را توسعه دهند. و در مورد فرآیند توسعه محصول بیاموزید. همچنین درکی از جنبه های اقتصادی، مالی، قانونی و مقرراتی طراحی، توسعه و تجاری سازی فناوری پزشکی به دانش آموزان ارائه می دهد. تجربه طراحی Capstone می تواند طرز تفکر دانشجویان مهندسی را در مورد فناوری، جامعه، خود و دنیای اطرافشان تغییر دهد. پیش نمایش کوتاهی از کار کردن به عنوان مهندس به آنها ارائه می دهد. این می تواند آنها را از پتانسیل خود برای کمک مثبت به مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان آگاه کند و باعث ایجاد هیجان و افتخار در حرفه مهندسی شود. کار تیمی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا از روش‌هایی که اعضای تیم با پیشینه‌های آموزشی، سیاسی، قومی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی متفاوت به مشکلات نگاه می‌کنند، قدردانی کنند. آنها یاد می گیرند برای تنوع ارزش قائل شوند و تمایل بیشتری برای گوش دادن به نظرات و دیدگاه های مختلف پیدا می کنند. در نهایت، آنها یاد می گیرند که برای کمک های اعضای غیر فنی تیم های پروژه چند رشته ای ارزش قائل شوند. ایده هایی برای نحوه سازماندهی، ساختار، و مدیریت یک دوره ارشد طراحی سنگ بنا برای دانشجویان مهندسی زیست پزشکی و سایر مهندسی در اینجا ارائه شده است. این ایده‌ها برای اساتیدی که در حال ایجاد یک دوره طراحی جدید، گسترش برنامه طراحی فعلی به بیش از سال ارشد هستند، یا فقط به دنبال ایده‌هایی برای بهبود دوره موجود هستند، مفید خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The biomedical engineering senior capstone design course is probably the most important course taken by undergraduate biomedical engineering students. It provides them with the opportunity to apply what they have learned in previous years; develop their communication (written, oral, and graphical), interpersonal (teamwork, conflict management, and negotiation), project management, and design skills; and learn about the product development process. It also provides students with an understanding of the economic, financial, legal, and regulatory aspects of the design, development, and commercialization of medical technology. The capstone design experience can change the way engineering students think about technology, society, themselves, and the world around them. It gives them a short preview of what it will be like to work as an engineer. It can make them aware of their potential to make a positive contribution to health care throughout the world and generate excitement for and pride in the engineering profession. Working on teams helps students develop an appreciation for the many ways team members, with different educational, political, ethnic, social, cultural, and religious backgrounds, look at problems. They learn to value diversity and become more willing to listen to different opinions and perspectives. Finally, they learn to value the contributions of nontechnical members of multidisciplinary project teams. Ideas for how to organize, structure, and manage a senior capstone design course for biomedical and other engineering students are presented here. These ideas will be helpful to faculty who are creating a new design course, expanding a current design program to more than the senior year, or just looking for some ideas for improving an existing course.





نظرات کاربران