ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Time Raiders: The Slayer

دانلود کتاب Time Raiders: The Slayer

Time Raiders: The Slayer

مشخصات کتاب

Time Raiders: The Slayer

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0373618182, 9780373618187 
ناشر: Harlequin 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 306 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Time Raiders: The Slayer به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Time Raiders: The Slayer نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Time Raiders: The Slayer

به دلیل توانایی عجیبش در یافتن اشیاء گمشده، تسا مارکونی وظیفه خطرناک پرش زمان به امپراتوری ایران و یونان باستان برای یافتن یک قطعه مدال گرانبها را بر عهده گرفته است. مشکل او را در دربار خشایارشا پیدا می کند - و همینطور زیباترین مردی که تا به حال دیده است، رستم هالیکارناسوس. تنها یک مشکل وجود دارد: او یک جاسوس قنطورس است که وظیفه قسم خورده اش این است که او را متوقف کند. تسا هرگز چنین قدرت جادویی - یا قدرت جنسی - را که در حضور رستم احساس می کند احساس نکرده است. و با انفجار درگیری که گریبان ایران و یونان را گرفته است، مشخص می شود که هاله های آنها به طرز عجیبی در هم تنیده شده است. به طور جداگانه، آنها ناتوان هستند. اما با هم، آنها فقط ممکن است جهان و خودشان را نجات دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Because of her uncanny ability to find lost objects, Tessa Marconi has been given the dangerous task of time-jumping back to the Persian Empire and ancient Greece to locate a precious medallion fragment. Trouble finds her in Xerxes' court--and so does the most beautiful man she's ever seen, Rustam of Halicarnassus. There's only one problem: he's a Centauri spy whose sworn duty it is to stop her. Tessa has never felt such magical strength--or sexual prowess--as she feels in Rustam's presence. And as the conflict that grips Persia and Greece explodes, it becomes clear that their auras are strangely intertwined. Separately, they are powerless. But together, they just might save the world...and themselves.





نظرات کاربران