ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Going to School: The African-American Experience

دانلود کتاب رفتن به مدرسه: تجربه آفریقایی-آمریکایی

Going to School: The African-American Experience

مشخصات کتاب

Going to School: The African-American Experience

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Frontiers in Education 
ISBN (شابک) : 0791403173, 9780791403181 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 1990 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 458 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Going to School: The African-American Experience به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رفتن به مدرسه: تجربه آفریقایی-آمریکایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رفتن به مدرسه: تجربه آفریقایی-آمریکایی

در این کتاب پیشگامانه، محققین/معلمانان برجسته به عدم موفقیت مداوم، فراگیر و نامتناسب دانش آموزان آفریقایی-آمریکایی در مدارس دولتی پاسخ می دهند. در این فرآیند، آنها جنبه های مختلف معضل را با طیف وسیعی از دیدگاه ها نشان می دهند و با در نظر گرفتن عواملی که بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان آفریقایی-آمریکایی تأثیر می گذارد، به پیچیدگی موضوع می پردازند. لوموتی پیامدهای تحقیق، سیاست و عملکرد مرتبط با پیشرفت تحصیلی آفریقایی-آمریکایی را در نظر می گیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this ground-breaking book, noted scholars/educators respond to the persistent, pervasive and disproportionate underachievement of African-American students in public schools. In the process, they illustrate various aspects of the dilemma with a wide range of views and address the complexity of the topic by including a consideration of the factors that impact upon the academic achievement of African-American students. Lomotey considers the implications for research, policy and practice related to African-American academic achievement.





نظرات کاربران