ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Discourse, Communication, And Tourism (Tourism and Cultural Change)

دانلود کتاب گفتمان ، ارتباطات و گردشگری (جهانگردی و تغییرات فرهنگی)

Discourse, Communication, And Tourism (Tourism and Cultural Change)

مشخصات کتاب

Discourse, Communication, And Tourism (Tourism and Cultural Change)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1845410203, 9781845410216 
ناشر: Multilingual Matters 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 260 
زبان: English  
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Discourse, Communication, And Tourism (Tourism and Cultural Change) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گفتمان ، ارتباطات و گردشگری (جهانگردی و تغییرات فرهنگی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گفتمان ، ارتباطات و گردشگری (جهانگردی و تغییرات فرهنگی)

برای اولین بار، این کتاب پیوند صریح بین دیدگاه های تجربی و نظری در مورد گردشگری و گفتمان را گرد هم می آورد. یک رویکرد نشانه شناختی اجتماعی گسترده برای تجزیه و تحلیل طیفی از متون گفتاری، نوشتاری و بصری اتخاذ شده است که منبع منحصر به فردی برای تحقیق و آموزش گردشگری در زمینه مطالعات ارتباطی است. برخی از مفاهیم کلیدی بررسی شده در فصول آن شامل فضا، بازنمایی، تجربه توریستی، هویت، عملکرد و اصالت است و مشارکت کنندگان جامعه شناسان کلیدی گردشگری و همچنین تحلیلگران گفتمان و زبان شناسان اجتماعی هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For the first time ever, this book brings together an explicit linkage between empirical and theoretical perspectives on tourism and discourse. A broad social semiotic approach is adopted to analyze a range of spoken, written and visual texts providing a unique resource for researching and teaching tourism in the context of communication studies. Some of the key concepts explored in its chapters include space, representation, the tourist experience, identity, performance and authenticity, and the contributors are key sociologists of tourism as well as discourse analysts and sociolinguists





نظرات کاربران