ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Professionelle Konfliktlösung: Führen Mit Mediationskompetenz

دانلود کتاب حل تعارض حرفه ای: رهبری با مهارت های میانجیگری

Professionelle Konfliktlösung: Führen Mit Mediationskompetenz

مشخصات کتاب

Professionelle Konfliktlösung: Führen Mit Mediationskompetenz

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783593385259 
ناشر: Campus Verlag 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 320 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Professionelle Konfliktlösung: Führen Mit Mediationskompetenz به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب حل تعارض حرفه ای: رهبری با مهارت های میانجیگری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب حل تعارض حرفه ای: رهبری با مهارت های میانجیگری

چه گفتگوهای انتقادی، چه مذاکرات یا جنگ قدرت در مدیریت: موقعیت های درگیری و مدیریت آنها بخشی از کار روزانه هر مدیری است. خبر خوب: ابزار مدیریتی جدیدی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید حتی طرف های کاملاً دعوا را با یکدیگر در تماس قرار دهید و به توافق منجر شوید! میانجیگری که قبلاً عمدتاً در محیط قانونی استفاده می شد، روشی است که همه در مدیریت روزمره باید در آینده بر آن مسلط شوند: به عنوان توسعه بیشتر فرمول برد-برد، سریع، کم هزینه و بسیار کارآمد است. Anita von Hertel ابزارها و تکنیک هایی را ارائه می دهد که منجر به راه حل های جدید و هم افزایی در هر موقعیت مدیریت روزمره می شود: - در صورت اختلاف بین کارکنان - در صورت اختلاف نظر در تیم ها - در صورت تضاد منافع بین چندین بخش. در یک شرکت - هنگام ادغام شرکت های مستقل قبلی (ادغام، ادغام)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Ob Kritikgespräche, Verhandlungen oder Machtkämpfe in der Geschäftsleitung: Konfliktsituationen und ihre Bewältigung gehören zum Tagesgeschäft einer jeden Führungskraft. Die gute Nachricht: Es gibt ein neues Führungsinstrument, mit dem man selbst völlig zerstrittene Parteien wieder miteinander ins Gespräch bringen und zu einer Einigung führen kann! Mediation, bisher hauptsächlich im juristischen Umfeld eingesetzt, ist eine Methode, die künftig auch im Managementalltag jeder beherrschen muss: Als eine Weiterentwicklung der Win-win-Formel ist sie schnell, kostensparend und hocheffizient. Anita von Hertel stellt Instrumente und Techniken vor, die in jeder Situation des Führungsalltags zu neuen, synergetischen Lösungen führen: - Bei Streitigkeiten zwischen Mitarbeitern - Bei Meinungsverschiedenheiten in Teams - Bei Interessenkonflikten mehrerer Abteilungen innerhalb eines Unternehmens - Bei der Integration bisher selbstständiger Unternehmen (Fusionen, Mergers)



فهرست مطالب

Buchcover......Page 1
Professionelle Konfliktlösung: Führen mit Mediationskompetenz......Page 3
Impressum......Page 4
Inhalt......Page 5
Vorwort zur 2. Auflage......Page 7
Einleitung......Page 9
1 Konfliktlösung als Führungsaufgabe......Page 13
2 Die ALPHA-Struktur der Mediation – Fünf Schritte vom Konflikt zur Lösung......Page 36
3 Mediationskompetenz erwerben in neun Bausteinen......Page 119
4 So schützen Sie sich und Ihre Mitarbeiter vor Tricks in der professionellen Konfliktlösung......Page 212
5 Das MIKADO-Modell im Führungsalltag......Page 243
6 Die Ursprünge des mediativen Verhandelns und sein Nutzen für Führungskräfte......Page 253
Danksagung......Page 282
Professionelle Konfliktlösung von A–Z......Page 283
Weiterführende Literatur......Page 301
Adressen......Page 302
Soufflierkarten......Page 303
Vorlage für ein Auftragsformular......Page 310
Europäischer Verhaltenskodex für Mediatoren......Page 311
Register......Page 314




نظرات کاربران