ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Kawasaki Ki.61., Ki.100

دانلود کتاب کاوازاکی کی.61. ، کی.100

Kawasaki Ki.61., Ki.100

مشخصات کتاب

Kawasaki Ki.61., Ki.100

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Modelpres 4 
ISBN (شابک) : 8090132804 
ناشر: Modelpres 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 26 
زبان: Czech 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 42 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Kawasaki Ki.61., Ki.100 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کاوازاکی کی.61. ، کی.100 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کاوازاکی کی.61. ، کی.100

کاوازاکی Ki-61 Hien یک ژاپنی #253 بود. st#237;hac#237; هواپیما u#382;#237;van#253; در نوعی نور در ژاپنی# arm#225;d#283; نوع علامت#269;en#237; st#237;hac#237; هواپیمای نوع 3. شماره متفقین کی-61 تونی بود. #352;lo by one#253; ژاپنی#253; s#riov#283; vyr#225;b#283;n#253; st#237;hac#237; هواپیما با موتور آب خنک کاوازاکی کی-100 در ژاپن# arm#225;d#283; نوع علامت#269;en#237; st#237;hac#237; هواپیمای نوع 5. او در بین خلبانان ژاپنی محبوب بود، بنابراین کیفیتش با بهترین هایی که من دارم قابل مقایسه نیست. مخالفان طراحی این هواپیما بر اساس از p#345;edch#367;دختر Ki-61-IIKai.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Kawasaki Ki-61 Hien byl japonsk#253; st#237;hac#237; letoun u#382;#237;van#253; ve druh# sv#283;tov# v#225;lce. V japonsk# arm#225;d#283; dostal typ ozna#269;en#237; st#237;hac#237; letoun typ 3. Spojeneck# k#243;dov# jm#no Ki-61 bylo Tony. #352;lo o jedin#253; japonsk#253; s#riov#283; vyr#225;b#283;n#253; st#237;hac#237; letoun s motorem chlazen#253;m vodou.Kawasaki Ki-100 v japonsk# arm#225;d#283; dostal typ ozna#269;en#237; st#237;hac#237; letoun typ 5. Mezi japonsk#253;mi piloty byl obl#237;ben, proto#382;e se kvalitou dok#225;zal srovnat s t#237;m nejlep#353;#237;m, co m#283;li jejich tehdej#353;#237; protivn#237;ci. Konstrukce tohoto letounu vych#225;z#237; z jeho p#345;edch#367;dce Ki-61-IIKai.



فهرست مطالب

page00......Page 1
page00a......Page 2
page01......Page 3
page02......Page 4
page03......Page 5
page04......Page 6
page05......Page 7
page06......Page 8
page07......Page 9
page08......Page 10
page09......Page 11
page10......Page 12
page11......Page 13
page12......Page 14
page13......Page 15
page14......Page 16
page15......Page 17
page16......Page 18
page17......Page 19
page18......Page 20
page19......Page 21
page20......Page 22
page21......Page 23
page22......Page 24
page23......Page 25
x-bonus-picture from REVI......Page 26




نظرات کاربران